Max_Drunk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Saken er det at jeg MÅ spille med mine hodetelefoner. liker å stenge ute alt når jeg spiller. men så fort jeg plugger inn 360 headset inn i kontrolleren så går lyden av de som snakker over til 360 headsettet. noen måte å ordne det på? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Saken er det at jeg MÅ spille med mine hodetelefoner. liker å stenge ute alt når jeg spiller. men så fort jeg plugger inn 360 headset inn i kontrolleren så går lyden av de som snakker over til 360 headsettet. noen måte å ordne det på? Velg lyd i både headset og speakers fra "Personal settings" --> "Voice" menyen. Ikke options i spillet med andre ord, men via media-knappen på kontrolleren. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 så enkelt ja.har fikksa.takk for hjelpa my friend Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 så enkelt ja.har fikksa.takk for hjelpa my friend Bare hyggelig Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da må jeg spørre. Er det en måte å gjøre så stemmene IKKE kommer fra høytalerne? Uten å sette i 360-headsettet. Orker ikke sette i headsettet når jeg ikke gidder å bruke det. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da må jeg spørre. Er det en måte å gjøre så stemmene IKKE kommer fra høytalerne? Uten å sette i 360-headsettet. Orker ikke sette i headsettet når jeg ikke gidder å bruke det. Samme meny - Sett voices på 0 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da må jeg spørre. Er det en måte å gjøre så stemmene IKKE kommer fra høytalerne? Uten å sette i 360-headsettet. Orker ikke sette i headsettet når jeg ikke gidder å bruke det. Samme meny - Sett voices på 0 Da må jeg jo drive der hele tiden. Tenkte om det går an å BARE velge at lyden skal komme ut av headsettet. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da må jeg spørre. Er det en måte å gjøre så stemmene IKKE kommer fra høytalerne? Uten å sette i 360-headsettet. Orker ikke sette i headsettet når jeg ikke gidder å bruke det. Samme meny - Sett voices på 0 Da må jeg jo drive der hele tiden. Tenkte om det går an å BARE velge at lyden skal komme ut av headsettet. Mulig den automatisk setter lyden til speakers dersom headset ikke er plugget i kontrolleren. Antar at du har forsøkt å gå inn på menyen, uten headset plugget i, og valgt lyd kun fra headset? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Mulig den automatisk setter lyden til speakers dersom headset ikke er plugget i kontrolleren.Antar at du har forsøkt å gå inn på menyen, uten headset plugget i, og valgt lyd kun fra headset? Jepp. Har det. Plagsomt å høre på amerikanske 9-åringer skrike til mamman sin bare fordi de blir drept 700 ganger. Og det er plagsomt å ha den ledningen til headsettet der når jeg ikke engang bruker det. Men men. Jeg overlever vel? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 vet ikke helt hva jeg har gjort, men jeg hører aldri 9åringer på tv'en. Får kun lyd når jeg har headsettet i kontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå