Gå til innhold

Hodetelefoner feat. xbox 360 headset.er det mulig?

Max_Drunk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saken er det at jeg MÅ spille med mine hodetelefoner. liker å stenge ute alt når jeg spiller. men så fort jeg plugger inn 360 headset inn i kontrolleren så går lyden av de som snakker over til 360 headsettet. noen måte å ordne det på?

Velg lyd i både headset og speakers fra "Personal settings" --> "Voice" menyen. Ikke options i spillet med andre ord, men via media-knappen på kontrolleren.

Lenke til kommentar
Da må jeg spørre. Er det en måte å gjøre så stemmene IKKE kommer fra høytalerne? Uten å sette i 360-headsettet. Orker ikke sette i headsettet når jeg ikke gidder å bruke det.

Samme meny - Sett voices på 0

Da må jeg jo drive der hele tiden. Tenkte om det går an å BARE velge at lyden skal komme ut av headsettet.

Lenke til kommentar
Da må jeg spørre. Er det en måte å gjøre så stemmene IKKE kommer fra høytalerne? Uten å sette i 360-headsettet. Orker ikke sette i headsettet når jeg ikke gidder å bruke det.

Samme meny - Sett voices på 0

Da må jeg jo drive der hele tiden. Tenkte om det går an å BARE velge at lyden skal komme ut av headsettet.

Mulig den automatisk setter lyden til speakers dersom headset ikke er plugget i kontrolleren.

Antar at du har forsøkt å gå inn på menyen, uten headset plugget i, og valgt lyd kun fra headset?

Lenke til kommentar
Mulig den automatisk setter lyden til speakers dersom headset ikke er plugget i kontrolleren.

Antar at du har forsøkt å gå inn på menyen, uten headset plugget i, og valgt lyd kun fra headset?

Jepp. Har det. Plagsomt å høre på amerikanske 9-åringer skrike til mamman sin bare fordi de blir drept 700 ganger. Og det er plagsomt å ha den ledningen til headsettet der når jeg ikke engang bruker det. Men men. Jeg overlever vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...