TommyFM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Veit ikke om dette er riktig forum å skrive dette i, men jeg prøver.. Iplink.no har jo en søkeside hvor man kan søke opp hvilken operatør et telefonnr har. Jeg tenkte derfor på å kunne få denne funksjonen på mobilen. Å lage et script til en helt enkel side, hvor det er en inputboks, som da søker via iplink sin nettside. Da kan man jo bare åpne denne siden med nettleseren på mobilen, og få opp søket. Veit ikke om resultat siden da vil være hele iplink sin side, eller om det er mulig å bare få opp resultatet. Dette da datatrafikk kostnadene skal bli så lave som mulig (ingen bilder, kun den lille teksten. Håper noen kan hjelpe, da jeg ikke har peil på slikt, men gjerne kunne tenkt meg den funksjonen. EDIT: link til søkeside: http://www.iplink.no/cgi-bin/mypages.cgi?action=opsearch Endret 10. januar 2008 av TommyFM Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Lite med respons her.. Men jeg har fått hjelp til å lage siden jeg var ute etter. Så om dere lurer på om dere har er abonnement hvor dere ringer gratis til alle med samme operatør, så kan dere søke her for å finne ut hvilken operatør et nr bruker Operatørsjekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå