nukleuz Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg sliter med å få kjølt ned min XP 2200 prossessor skikkelig, nå går den på 1922 MHz å da må jeg ha vindu oppe for at den ikke skal bli for varm (nesten 60 grader). Jeg har prøvd med kjølepasta, men det gjorde bare alt værre(!?) Hvor på CPU og hvor mye bør jeg ha på? Skal d over kjernen også? NukleuZ Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 60C er da ikke alt for varmt det... Du burde i utgangspunktet bare ha på goop en gang, når du setter sammen PC'en for første gang. Det skal bare være en liten "dæsh" oppå kjernen som, når du trykker kjøleren på plass, vil lage et tynt lag. Det er viktig å ikke ha på for mye og ikke for lite. Bør være akkurat perfekt! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 http://www.overklokking.no/guides/goopguide/index.html Lenke til kommentar
starfish Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Goopguiden EDIT: Dammit, RikkyRally.. Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvor på CPU og hvor mye bør jeg ha på? Skal d over kjernen også? NukleuZ hallo! har du skjønt det ell? På kjernen oxo? det skal BARE på KJERNEN! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hehe, viss du har kjørt på pasta på heile CPUen utenom Kjernen...er det mulig å få tatt eit bilde og lagt det ut på internett?? kunne vert interessant... Lenke til kommentar
nukleuz Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Jaja... kult, takk for svaret! :smile: Desverre kan jeg ikke skaffe noe bildet av CPU sølet, fjærna all kjølepasta da den gjorde vondt værre! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jaja... kult, takk for svaret! :smile: Desverre kan jeg ikke skaffe noe bildet av CPU sølet, fjærna all kjølepasta da den gjorde vondt værre! LOL, ROFL, LMAO? Mere? =) Jeg hold på å daue av lattter når jeg så detta! =/, men alle jør feil! !! Lenke til kommentar
John_Torvald Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jo jo alle kan gjere feil...... Men I dæven.......... eh ledre ikkje goop strøm? Trudde det kanskje kunne vere litt fail... d derre du gjorde..... Den er vel "laga" av sølv og det leder da..... hmmm! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Jo jo alle kan gjere feil...... Men I dæven.......... eh ledre ikkje goop strøm? Trudde det kanskje kunne vere litt fail... d derre du gjorde..... Den er vel "laga" av sølv og det leder da..... hmmm! Vist det leder strøm så er min CPU vræka! =( Jeg vaska kjerna fo 1 1/2 time sia, og da blei det litt rot utover CPU, (Broene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå