Gå til innhold

Ekstremt billig PS3. Lureri?

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En med mye penger får prøve å betale via paypal. De har jo ganske god sikkerhet.

Bare sånn for å ta de liksom. Paypal ordner vel med penger tilbake om du ikke får varen.

Nei, PayPal er IKKE sikkert. PayPal kan ordne pengene tilbake ja, men bare om mottaker fortsatt har penger på sin PayPal konto. I værste fall, om du bruker feks. VISA via PayPal kan du kontakte VISA og si du ikke har fått varen din, og de fikser penger tilbake. I så tilfellet vil gjerne PayPal bli sure, da det er dem som må punge ut til VISA, menmen...

Dette var i alle fall slik det foregikk for en tid tilbake, om noen vet at PayPal har skjerpet seg på dette, kom gjerne med oppdatert info.

Lenke til kommentar
Terra, The five percent community etc. Virker det for godt til å være sant, så er det for godt til å være sant. Eventuelt hvis du får kjøpt det til denne prisen, så ville jeg tro at det er tyvegods.

Kjenner ei som tjente 500 000 på det pyramidespillet som var rett før T5PC

Lenke til kommentar
da tror jeg du kjenner ei som er enten under etterforskning av politiet eller veldig glad i å lyve :grin:

Når det gjelder paypal forsikringen så må man vel avtale dette på forhånd? Det er ihvertfall slik på ebay...

mangen som tjente gode penger på det som var før T5PC, så lenge en kom seg litt opp... men det var jo svindel fra ende til annen, eksen til mor tjente 2-300.000 på kort tid, vervet folk som bare juling :) fint for han, synd for de som lot seg verve... personlig skjønner ikke at folk har samvittighet til å drive med sånt

Lenke til kommentar
da tror jeg du kjenner ei som er enten under etterforskning av politiet eller veldig glad i å lyve :grin:

Når det gjelder paypal forsikringen så må man vel avtale dette på forhånd? Det er ihvertfall slik på ebay...

mangen som tjente gode penger på det som var før T5PC, så lenge en kom seg litt opp... men det var jo svindel fra ende til annen, eksen til mor tjente 2-300.000 på kort tid, vervet folk som bare juling :) fint for han, synd for de som lot seg verve... personlig skjønner ikke at folk har samvittighet til å drive med sånt

Personlig så ville jeg vært livende redd for å få et balltre i bakhodet eller i kneskålene hvis jeg hadde drevet med det der. Svindel på høylys dag har jeg ikke samvittighet til. Rart noen er født fullstendig uten skrupler og moral.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...