MST Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vel.. Jeg syns COD4 updaten var en stor skuffelse. Jeg hadde sett fram til at jeg ikke trengte og bruke mer tid til og finne games enn og spille. Men nå når jeg kom hjem fra skolen ser jeg at de nye game modsene er nokså dårlige og det tar fortsatt like lang tid og finne games. Var den nye patchen med i denne updaten? De sa jo at det skulle få fortere og finne games etter denne updaten? Jeg er skuffet. Hva syns dere andre COD4 eiere? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 for en ukes tid siden begynte jeg å finne games mye oftere. de siste dagene, finner jeg med en gang:) men de nye match modusene var ikke mye å skryte av.. Lenke til kommentar
dmord Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har funnet games fortere enn vanlig idag.. Men nå etter 2200 så har det stoppet opp igjen Mercenary Team Deathmatch med kun randoms var bra da. Så slipper man å møte klaner hele tiden. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hos meg var alt perfekt, slapp å vente flere timer på 1 match men jeg sliter med lagg, kan være det trådløse som er litt klikk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Kortid kom denne updaten? Spilte senest idag kl21 og har ikke fått opp noe beskjed om å oppdatere noe? Edit: finnes allerede en tråd om emnet. Endret 11. januar 2008 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg