Poor Leno Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei! Jeg har en kamerat som har en far med kronisk betennelse i armene. Dette medfører at han ikke kan bruke armene til noe som helst arbeid, enten det er å sitte ved en PC, eller å drive med papirer. (Han kan bruke en PC-mus.) Nå har han sittet arbeidsløs hjemme i over et år og sliter med å finne arbeid han kan utføre. Slik vi tenker det, MÅ det jo finnes en jobb her i verden til ham? Kriterier: - Det trengs ingen høy utdannelse - Armene må ikke brukes, eventuelt helt minimalt Jobber vi allerede har tenkt på er: - Å jobbe med vanskeligstilt ungdom Takk for alle seriøse svar! Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg er tydeligvis ikke så kreativ i dag, for jeg kommer ikke på noen jobb der armene ikke kan brukes til noe Men uansett hvilke forslag som måtte komme her, så skal det jo også være ledige stillinger til han. Offentlige instanser (lege og NAV?) er vel de beste å rådføre seg med i dette tilfellet, så finner forhåpentligvis de ut hva han kan jobbe med, og hvilke stillinger som er tilgjengelige. Håper det ordner seg iallfall Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 finnes jo mange kontor-jobber der man sitter forran pc`n å knoter hver dag forran en pc... telefon-support gjør ikke mye fysisk de heller, ofte trengs det ikke utdanning heller. Lenke til kommentar
gczilla Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg tenkte umiddelbart på sentralbord, f.eks på et sykehus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå