AvidGamer Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Så nettopp filmen, og jeg må si den må være det mest brutale og "råastse" av alle filmene (predator+aliens) satt til sammen. Når jeg sier "råaste", meiner jeg visuelt blodig og nesten "splater" aktig. Her får du virkelig oppleve Aliens sitt rå brutalitet som hensynsløse drapsmaskiner! Mye overraskende som du ikke forventer fra Amerikanske kino. Her ser du unger og barn som blir brutalt drept. Hjelpeløse damer....nei her er det mye å svelge.... Om det er et bra film er noe annet, full av dårlig skuespilling, men om du elsker AvP vil IKKE denne skuffe. Litt mye "re-run" når det gjelder hendelser tatt fra de andre filmene, men det er nesten som om de har gjort det med vilje for å symbolisere litt. Masse nye gadgets til Predator, og den "Predalien" er helt ufattelig! Om du er fan av spillet, kommer du til å juble når du ser den...(eller le)hehe. Jeg vil ikke røpe noe, men vil si at jeg storkoste meg! Anbefales! Endret 10. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan er Aliensene og Predatorene i forhold til de "originale"? Jeg likte ikke AvP noe særlig da Aliens ble for hjernedød kanonføde for Predatorene, og de igjen ble hjernedøde drapsmaskiner helt uten det æresbegrepet som gjorde dem så kule i første omgang. I den første Predator for eksempel slaktet jo en Predator en hel drøss soldater, men gadd ikke engang røre hun dama fordi hun var ubevæpnet. Men for all del, selv AvP hadde sine stunder, så jeg blir nok å se AvP2 også. Det er jo tross alt Aliens og Predator. Når det er sagt hadde det jo vært morsomt om de lagde Aliens vs Predator vs Terminator neste gang... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Aliene vil ikke skuffe. Men husk at de er jo "dyr", men de er ikke så teite som i den første AvP, Predator er et mer utviklit rase i teknologi og intelligens så den har en god fordel over de. Men her er det Aliens som det holder. Ala "Aliens" filmen. Og det er "strength in numbers". Filmen utklasser den første "AvP" totalt i min meining. Her har ressisøren fanget Aliens sikkelig. Og de dreper masse ubevæpnet folk. Du trenger ikke vær redd for det i denne. Det er bare 1 Predator i denne. Han er nesten "helten", men er ikke sånn "menneske elsker" som i den første. Han dreper mennesker og Aliens. Alt som kommer i veien med andreord...hehe, det er herligt å se. Men ikke sånn som Aliene gjør. De total dreper. Predatoren dreper dersom de plager han. Det er som om han ser på menneskene som ubetydlige. Han er der for å "rydde opp" aliene. Endret 10. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har ingenting i mot at Aliene dreper alt de kommer over, det er liksom litt av poenget med dem. Det jeg ikke likte i AvP er at selv Predatorene dreper alt de kommer over, med svært få unntak. Håper denne holder seg mer til den "ekte" Predatoren og ikke lar ham gå berserk og drepe alle som kommer i veien fordi "de kommer i veien". Predatoren er jo en jeger, ikke morder. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tenkte jeg skulle se en på Kino, om jeg får med meg noen kompisser, gleder meg villt.. stort fan av alle Alien og begge Predator filmene Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Tenkte jeg skulle se en på Kino, om jeg får med meg noen kompisser, gleder meg villt.. stort fan av alle Alien og begge Predator filmene Da vil du sikkert like at du bruker "orginal" musikken til begge filmene (Aliens og Predator), er temmelig kult. Skaper rett stemning. Lenke til kommentar
Equtious Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Denne filmen er bare en stor spøk. Alt gikk så fort at jeg forsto ingen ting til slutt. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Stor spøk? Likte filmen jeg, var en bra etterfølger spør du meg. Første gang vi fikk se verdenen til predators. Men eneste jeg ikke likte var karakterutviklinga. Filmen trenger en helt som i de tidligere aliens filmene. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tenkte jeg skulle se en på Kino, om jeg får med meg noen kompisser, gleder meg villt.. stort fan av alle Alien og begge Predator filmene Har jeg gått glipp av noe? :O Trodde det bare var kommet ut 1 Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Da har du nokk gått glipp av noe ja MaSo Aliens Versus Predator: Requiem Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Stor spøk? Likte filmen jeg, var en bra etterfølger spør du meg. Første gang vi fikk se verdenen til predators. Men eneste jeg ikke likte var karakterutviklinga. Filmen trenger en helt som i de tidligere aliens filmene. Jeg er litt uenige der. Dersom du leste tegneserien AvP som kom ut mangen år siden så er det som dette de skal være. Folk bør ikke blande Predator og Alien filmene med AvP. Det er noe helt annet. Men en ny sikkelig Alien film hadde vært hærligt......"drømme". Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du vet det kommer to Alien spill om en stund? Det ene er et førstepersons skytespill, det andre et rollespill av alle ting. Glede seg nå. Hadde selvsagt ikke hatt noe imot en ny film så lenge Ripley hadde holdt seg laaaaaaangt unna, men et spill er nesten bedre. Bare slå av lyset, skru opp lyden, lås døren og la motion detector'en gå deg på nervene... "I'm telling you there's something moving, and it ain't us!" Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Du vet det kommer to Alien spill om en stund? Det ene er et førstepersons skytespill, det andre et rollespill av alle ting. Glede seg nå. Hadde selvsagt ikke hatt noe imot en ny film så lenge Ripley hadde holdt seg laaaaaaangt unna, men et spill er nesten bedre. Bare slå av lyset, skru opp lyden, lås døren og la motion detector'en gå deg på nervene... "I'm telling you there's something moving, and it ain't us!" Seriøst? Kult da! Jeg leste noen rykter at AvP3 spillet har gjennopptatt utvikling, men ingenting bekreftet. Har du noen link til de spillene du nevner? Googlet, men var ikke lette å finne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Her er hvert fall et: http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_%282009_video_game%29 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Hm Sega? Huff, lover ikke bra.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Nei, Gearbox Software som utvikler det. De som står bak Brothers in Arms/Half-Life expansions og Halo (Co-op med Bungie). Sega bare utgir det, og har ingen ting med hvordan spillet blir. Endret 11. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Høres bra ut Avidgamer. Skal definitivt få med meg denne på kino, og denne havner nok også i min kommende blu-ray samling Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Linker? Null problem. http://www.gamespot.com/news/6163134.html (litt gammel, men likevel interessant) http://forums.obsidianent.com/index.php?showforum=56 (offisiell forum for Obsidian's Alien RPG) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tenkte jeg skulle se en på Kino, om jeg får med meg noen kompisser, gleder meg villt.. stort fan av alle Alien og begge Predator filmene Har jeg gått glipp av noe? :O Trodde det bare var kommet ut 1 1 AVP, 4 Alien og 2 Predator + en ny AVP nå.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Denne filmen har fått absolutt 18års grense her i landet, fordi det var ingen som har vurdert filmen? Står noe sånt på Filmweb.no. Det må da være en form for dårlig spøk? Blir 18. 10.Mars, må da være mulig for meg å få sett den på kino neste helg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå