neXon Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 bestilte teletopia tidligere idag, og nå er det stengt fordi telenor taper penger på det. Telenor kan brenne. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hva er så galt med at de ble stengt da? Hvis de ikke tjener penger nok er det ikke rart de må legge ned. Lenke til kommentar
eught Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Teletopia tapte vel ikke penger, men Telenor har lyst å ha minst mulig konkurranse, derfor fikk de post og teletilsynet til å stoppe Teletopia (selv om de hadde fått lov tidligere). Aner jeg bestikkelser? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Teletopia tapte vel ikke penger, men Telenor har lyst å ha minst mulig konkurranse, derfor fikk de post og teletilsynet til å stoppe Teletopia (selv om de hadde fått lov tidligere). Aner jeg bestikkelser? Du tenker vist det samme som meg... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det store stygge beistet Telenor rører på seg igjen og lovlig fattede vedtak blir bare omgjort uten videre. Jeg er så glad for at jeg ikke lenger hverken har mobil, telefon eller internett via det na*i-selskapet der. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det store stygge beistet Telenor rører på seg igjen og lovlig fattede vedtak blir bare omgjort uten videre. Telenor gjorde også noe som var lovlig. Det å klage på statens vedtak er faktisk, tro det eller ei, helt legalt. Slutt og syt, velg noe annet en Telenor hvis dere er misfornøyd. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Yup velg noe annet enn telenor. Skal nå bytte tlf abb. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det må jo nesten nevnes at chess tilbyr mye billigere SMS enn teletopia hadde da. Nå skal sikkert folk si at 1 øre ikke er mye, men prisen på SMS fra teletopia var 59 øre, ikke 48 øre. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det var jo dritt at teletopia ble lagt ned da. Nå som jeg endelig kunne sende skikkelige billige sms'er fra mobilen.... Vurderer sterkt og skaffe meg chess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå