Espen-S-R Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som vet hva den oppdateringa gjør? Lenke til kommentar
dmord Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Noen som vet hva den oppdateringa gjør? Ingenting ser det ut som . Ikke her ihvertfall... Det står på message of the day at de har lagt til " multiplayer list " . Men finner ikke den noe sted heller,,, HOST ENDED GAME skjer stadig ennå... men jeg finner games litt fortere Endret 10. januar 2008 av dmord Lenke til kommentar
MST Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ok, de har endra litt på noen game modes. Det var meninga at man skulle komme fortere inn på games, noe jeg ikke har lagt merke til. Fortsatt like treigt som før-.- Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som vet hva den oppdateringa gjør? Ingenting ser det ut som . Ikke her ihvertfall... Det står på message of the day at de har lagt til " multiplayer list " . Men finner ikke den noe sted heller,,, HOST ENDED GAME skjer stadig ennå... men jeg finner games litt fortere Er lagt til en ny team deathmatch vel? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Når kom den oppdateringen? Er en stund siden jeg har spilt COD Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Når kom den oppdateringen? Er en stund siden jeg har spilt COD Tror den kom idag.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den kom igår og var en STOR skuffelse Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Den kom igår og var en STOR skuffelse Fikset den ikkje onlinen? E jo det den var ment til å gjøre. Og eg har ikkje fått noe oppdatering. Endret 10. januar 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
shaker Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tror det bare er en update av "matchfinder"-serveren ikke av selve spillet. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg finner kamper uten problem nå Dette er ikke den patchen jeg tror dere tenker på, tror dette er en ny liten patch. Som sagt i andre tråder så har ikke Sony Europe godkjent den litt større updaten ennå. Lenke til kommentar
Sakera Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dette er vel bare en server-side oppdatering. Patchen som USA fikk var vel client side, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Får man beskjed om å laste ned patch? for det har ikkje eg fått. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nei det er bare en server update. Aner ikke når patchen kommer. Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Multiplayer Playlist Changes: The multiplayer playlists in Call of Duty 4: Modern Warfare are always evolving based on community feedback and stats we track behind the scenes. We're focused on constantly keeping the game fresh and tweaking it based on your feedback, so expect the following Playlist changes to be hitting soon: Team Deathmatch * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation. Mercenary Team Deathmatch * Brand New Playlists: No Clans / Parties allowed. * Players who don't want to be matchmade with clans (or people in parties) can team up with fellow lone wolves and play some TDM. Free-for-All * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation. * Score Limit Change: 100 Points Domination * Map Added to Rotation: Ambush - now available in map rotation. * Map Added to Rotation: Bloc- now available in map rotation. * Map Added to Rotation: Pipeline - now availalbe in map rotation. Ground War * No changes. Sabatoge * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation. Headquarters * Map Added to Rotation: Ambush - now available in map rotation. * Map Added to Rotation: Bloc- now available in map rotation. * Map Added to Rotation: Pipeline - now availalbe in map rotation. Search and Destroy * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation. Team Tactical * Map Added to Rotation: Ambush - now available in map rotation. * Map Added to Rotation: Bloc- now available in map rotation. * Map Added to Rotation: Pipeline - now availalbe in map rotation. Hardcore Team Deathmatch * Brand New Playlist: 100% Hardcore Team Deathmatch Only * No longer switched between Hardcore Search and Destroy and Hardcore Team Deathmatch * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation. Hardcore Search and Destroy * Brand New Playlist: 100% Hardcore Search and Destroy Only * No longer switched between Hardcore Search and Destroy and Hardcore Team Deathmatch * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation. Old School * Rule Set Change: Free-for-All Only w/ Old School Rules * Increased Health (slightly) * No Health Re-gen * Score Limit Change: 100 points * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation. Cage Match * Rule Set Change: No Longer Old School Mode * 1 v 1: Normal Rules * Map Added to Rotation: Countdown - now availalbe in map rotation * Map Added to Rotation: District - now available in map rotation Oldcore * Playlist Removed Team Objective * Playlist Removed * All gametypes included now available individually. I tillegg har de gjort noe med connectivity-biten, men det ser ikke ut til å funke så mye bedre... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fucker mer opp cod får sånne DB-failure osv. så jævla typisk når jeg hadde 43-4 så klikker cod4 Lenke til kommentar
virulence Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Flere som har hatt problemer med ekstremt dårlig latency etter denne oppdateringa(les: voldtekten)? Det har vært fullstendig uspillbart hos meg etter den kom. Må man åpne noen nye porter etter updaten eller noe? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan ikke bare CoD gjøre som alle andre online spill.. Server list ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå