Melvin Snerken Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei Lager hjemmeside og trenger et epostskjema. Eg bruker GoLive. Må inneholde: Navn, E-post, emne og skrivefelt. Noen som hadde gidda? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sikkert mange som er uenige med meg nå, men... jeg synes du er frekk som fy! Noen som gidder å gjøre noe jeg ikke gidder? Dette forumet er til for å hjelpe, ikke gjøre gratisarbeid til late folk! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sikkert mange som er uenige med meg nå, men... jeg synes du er frekk som fy! Noen som gidder å gjøre noe jeg ikke gidder? Dette forumet er til for å hjelpe, ikke gjøre gratisarbeid til late folk! Det er en grunn til at vi har OpenSource folk http://www.dustindiaz.com/ajax-contact-form/ Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sikkert mange som er uenige med meg nå, men... jeg synes du er frekk som fy! Noen som gidder å gjøre noe jeg ikke gidder? Dette forumet er til for å hjelpe, ikke gjøre gratisarbeid til late folk! Det er en grunn til at vi har OpenSource folk http://www.dustindiaz.com/ajax-contact-form/ Det er en grunn for at vi har google Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er en grunn for at vi har google Det er en grunn til at vi kan poste på forumet også, og det er ikkje fordi du skal syte og klage. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er en grunn for at vi har google Det er en grunn til at vi kan poste på forumet også, og det er ikkje fordi du skal syte og klage. Om du trenger hjelp ja.. ikke for å få noen til å gjøre arbeidet for deg... gratis Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Er enig med Stian her, dette er noe brukeren lett kunne funnet ut selv iløpet av 1 sekund med Google. Dette er en uvane blant unge folk idag, skal du bli noe god som en webutvikler MÅ du lære deg å jobbe selvstendig, finne svar selv. Mener ikke at man skal la være å stille spørsmål her, men dette blir for enkelt asså når man finner det ved hjelp av google.com og e-post skjema. Endret 14. januar 2008 av Avean Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 www.emailmeform.com funket greit for meg... Lenke til kommentar
kb1908 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 www.emailmeform.com funket greit for meg... Eg prøvde denne nå og er delvis fornøyd. Det kommer av at den ikkje klare bokstavene æ,ø,å. Har du en løsning på d? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Enig i at man bør prøve Google. Søk etter "make a e-mail form" foreksempel. Hokus pokus.. It's magic Lenke til kommentar
Justin45 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hi all. I think this service is not perfect. Look php form which provides more quality. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå