Brokernavnet Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, jeg har innrykksdag 15. jan. Jeg brakk foten 22. Des. og har sendt brev for å prøve å slippe unna hele førstegangstjenesten. Har søkt for å slippe tidligere, men det har da bare blitt til utsettelse (2 ganger). Bruddet viste seg å være et sjelden brudd, som antagelig ville ta lang tid å gro. Legene var i tvil om det beste var å operere, eller bare gipse det for å se om det ville begynne å gro. Jeg måtte selv ta avgjørelsen, og valgte å bare gipse. Kan dette være god nok grunn for å dimme? Må jeg uansett møte opp på innrykksdagen, da jeg enda ikke har fått noe tilbakemelding fra Forsvaret...? Håper på raskt svar Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Møt hvis du kan komme dit hvis du ikke har fått noen melding om at du får slippe. Hvis du fysisk ikke kan komme deg dit trenger du ikke dra(doh!), men hvis du kan så drar du. Endret 10. januar 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Her er det litt sund fornuft inne i bildet. Er det så ille at du ikke kan reise skjønner du vel selv at du ikke kan dra. men om du vil bruke det som en unskyldning på å ikke å dra blir det jo feil. Er nok bare litt lang behandlingstid som er skyld at du ikke har fått tilbakemelding. OM det er slik at du ikke har sjangs å komme bør du i alle fall skaffe en legeerklæring, og så ringe VPL kontoret og fortelle hva som skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du møter opp slik det står i innkallninga, også blir du sendt hjem med en gang. Er utrooolig mange som blir sendt hjem fra innrykket, av langt mindre årsaker enn en alvorlig bein-skade. Møter du opp som krapyl med alvorlig bein-skade, kan du ikke gjennomføre rekrutten, å blir sendt hjem etter lege-testen på innrykksdagen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg