Dr. Mobius Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 For noen uker siden sendte jeg min Acer Travelmate inn på service. Jeg har nå prøvd å komme i kontakt med support avdelignen der, men det er tydeligvis umulig. Hver eneste dag denne uka har jeg ringt på begge de to nummerne de opplyser om på sin nettside. Jeg har sitti i opptil 40 minutter hver gang, uten å få snakke med noen andre enn telefonsvareren som opplyser om at jeg skal få snakke med noen så fort noen er ledig. Det først jeg legger merke til er det totale fraværet av lyd når man venter. Det er helt dødt, og man vet ikke helt om linja er brutt eller om man faktisk er på vent. Det eneste gir et hint om dette er den automatiske dama som sporadisk sier noe sånt som "jada, bare vent. Det blir snart din tur". Jeg tenkte så, kanskje jeg bare skal sende en mail... Men neida. Man MÅ fylle ut det jævla skjemaet om man skal si noe til dem. Alt jeg vil er å opplyse dem om et par ting som kan være viktig. Hva er deres erfaringer med Acer Support? Jeg er rett og slett lamslått av hvor dårlig det hele er, og hvor lite gjennomtenkt alt sammen er. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Prøvd å ringe direkte til Acer Norge? De kan hjelpe deg, og det at support nummeret er noe fraværende vet de. De visste det da jeg var kunde for noen år siden. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg sendte en mail direkte til en av PC-teknikerne for noen minutter siden, og fikk faktisk svar ganske raskt. Jeg fikk det svaret jeg ønsket å høre, men å måtte sende en direkte-mail for å oppnå et svar er jo helt bak mål. Jeg har ringt tre nummere til Acer, både support, direkte og et annet jeg fant på siden dems. Ps. Jeg holdt på å sende en mail til adm.dir i Acer, men jeg fant ut at jeg skulle moderere meg litt, og nøyet meg med en tekniker. Pss. Det er Acer Norge det er snakk om her ja. Endret 10. januar 2008 av T-Solberg Lenke til kommentar
Zxiii Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Acer support var tydeligvis ikke noe enkelt å komme i kontakt med nei. Fyllte ut det lange ekle skjemaet deres, og sendte mail for ca 1mnd siden. Fikk aldri noe svar, så jeg bestemte meg for å ringe istedet. To ganger måtte jeg bare legge på etter omtrent en halvtime, fordi jeg ikke hadde tid til å sitte i telefonen lengre. Tredje gangen var det faktisk en stemme som svarte meg etter en halvtimes tid. Det hørtes ut som om vedkommende nettopp hadde stått opp, kanskje hadde hun ligget og irritert seg over at jeg hadde ringt en halvtime uten å legge på I tillegg hørte jeg mye barneskrik i bakgrunnen, noe som sikkert skyldes at supporteren har jobbet hjemmefra.. Fikk den hjelpen jeg trengte da (henvendelse til et serviceverksted), men det er for dårlig at det skal være såpass vanskelig å få tak i supportavdeling. Dette må da Acer tape mye kunder på? Jeg kommer hvertfall til å ha dette i bakhodet neste gang jeg vurderer å kjøpe et Acer produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå