Perazzi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg bruker signatur i samtlige mail som jeg sender, dette har alltid fungert. Den kommer opp automatisk i det jeg klikker på "Ny melding". I dag skjedde det noe merkelig, i signaturen min hadde jeg plutselig fått to linjer hvor det står hyperlink:"Mailto: og e-post adressen min. De jeg sender mail til ser ikke denne hyperlink teksten, men jeg ser den og det er veldig irriterende... Noen tips? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvilket sendingsformat bruker du? HTML, rtf? Bruker du word som editor? Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Hvilket sendingsformat bruker du? HTML, rtf? Bruker du word som editor? Ja, jeg bruker HTML og Word som editor. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Har også prøvd å legge inn signaturen på nytt, uten hell! Må da være noe med oppsettet i Outlook som har slått seg vrangt. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Fortsatt ikke funnet ut noe, har reinstallert office 2003 uten at det ble noe bedre av den grunn. Signaturen i signatur filen ser helt fin ut i editoren, men når jeg legger den til i e-postmeldingen får jeg opp {hyperlink}mailto: Endret 25. januar 2008 av iggipop Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 I Word: Verktøy -> Alternativer -> Vis -> fjern haken foran Feltkoder. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 I Word: Verktøy -> Alternativer -> Vis -> fjern haken foran Feltkoder. Tusen takk! Der var det i orden igjen, herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå