Gå til innhold

Konseptuelt vanskelig spm om frames/inklude

Anbefalte innlegg

Jeg har et CMS laget i PHP. I dette tenkte jeg å integrere noen Java-skjema som kjører på en annen server, enten ved Include eller Frameset.

Det jeg lurer på er om en submit/POST inne i framen (til script som ligger på skjemaserver), vil reloade hele portalsiden, eller om den kun vil reloade framen slik at skjemaets svar-side vil komme opp i framen, selv om portalsidens frameset linker til skjemaets 1.side?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm. Hvorfor bruker du java-skjema (altså slike som er på nettbanker?) i det hele tatt? Krypteres dataen før den sendes?

Jeg tror det beste er å legge appletten inn i HTML-koden uten en iframe. Hvis du skal bruke iframe, må du nok ty til en løsning med videresending, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Forms-applikasjonen kjører på en egen server med sertifikat, sikkert noe Tomcat/WebSphere-greier, og har dessverre ingen webservice enda. Tenkte jeg skulle tilby integrering i PHP-baserte kundeportaler. Ser litt teit ut med generiske popup-vinduer i 2008...

Får drite i det å kjøre vindu til servicen er på plass. Testet med include, og det funka rett dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...