Cowheigen Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Har vi blitt så "trangsynte" av vi virkelig trenger dette? http://aftenbladet.no/nyheter/monitor/arti...rticleID=152325 :-? :-? Hvor blir det av den gode gamle "f* f**n så stygg hun var" da? Er det ikke det som er litt av sjarmen med å gå ut på byen å sjekke damer? Mange spørsmål her men *please* ha en mening om dette. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det er rart det vi mennesker finner på. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 de som ikke klarer å skille fine damer fra stygge i fylla burde bare drikke mindre Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg drar heller på by'n med Bender enn den greia der Lenke til kommentar
Spedalsk Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 hehe jævlig bra, sånn må jeg få meg Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Nå kan nå ei dame jeg syns er pen være mindre pen i andres øyne. Smaken kommer er som baken. Men den ser vel på mål og symetri ol. Skavanker kan vel være sexy det og Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Snakk om ubrukelig oppfinnelse. Skulle jeg begynt å sile ut stygge damer ville jeg aldri fått meg noe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Snakk om ubrukelig oppfinnelse. Skulle jeg begynt å sile ut stygge damer ville jeg aldri fått meg noe. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Snakk om ubrukelig oppfinnelse. Skulle jeg begynt å sile ut stygge damer ville jeg aldri fått meg noe. nå må du skjønne at det er en prototyp og skal utvikles til noe annet, det er bare ett mellomledd i prossessen mot en teknisk sensasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå