Admiral1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hei, har nettopp arvet et større annlegg, vil faktisk kalle det et konsertsystem. Problemet mitt er at det er stort og det står i Danmark akkurat nå. Hvis noen kunne satt en verdi på dette annlegget så hadde det hjulpet meg. Jeg vet nemmelig ikke om jeg skal ta det imot eller prøve å få solgt det. Bor fortsatt med mine foreldre og rommet mitt er ikke av det største slaget, så tviler på at jeg får spilt med det. Høytalerne er selvbygd, slenger opp et par bilder av de, er 7 høytalere men har bare bilder av 2. Sizen på disse høytalerne er ca 40x 90x 40 så vidt jeg husker(øye mål). Har heller ikke spessifikasjonene på komponentene inni. De andre delene av annlegget er : Behringer DSP1424P - UltraMizer PRO Behringer MULTICOM PRO-XL MDX-4600 Behringer Ultragraph Digital DEG 1024 (to av denne) Glemte selvfølgelig å skrive opp hva mixern var, men tror det var Behringer PRO MIXER VMX1000. Bilder av mixern og høytalerne: Endret 10. januar 2008 av DiscoBoB Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 To av høyttalerne der er jo Cerwin Vega, så er nok neppe selvbygde, så ut som PA-høyttalere dette (konsert-høyttalere), så de er vel bygd mest for lydtrykk og ikke for lydkvalitet, tror ikke du får en formue for de, akkurat. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 To av høyttalerne der er jo Cerwin Vega, så er nok neppe selvbygde, så ut som PA-høyttalere dette (konsert-høyttalere), så de er vel bygd mest for lydtrykk og ikke for lydkvalitet, tror ikke du får en formue for de, akkurat. De 2 høytalerne er samme høyttaler, nå er jeg veldig sikker på at disse er selvlagde (ser ganske selvlagd ut, er noen feil ting osv). Er et PA anlegg ja. Har funnet ut at jeg skal få det fraktet opp hit ... Vurderer å leie til noen bekjente, ide på hva et sånt anlegg vil bli leid ut til? ( pris) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hm, må i såfall være bygd av et Cerwin Vega sett om de er selvbygde. Utleiepriser på PA-anlegg har jeg lite peiling på, dessverre. Du kan jo prøve å spørre på avforum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå