Gå til innhold

Krever å bade toppløse i svømmehallen!

Anbefalte innlegg

Kanskje man kan gjøre som Japanske badehus har gjort i en årrekke og reservere svømmehallen for ett kjønn en dag eller to i uken, så kan de interesserte utfolde seg som de vil uten at ledelsen kan frykte noe særlig grad av uheldige episoder.

Så de er 100% heterofile I Japan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvinnebryst er mye mer seksuelt knyttet en mannebryst. For faen, våre bryst er da særs sjeldent erogene? Hvor mange menn får boner av at man stryker dem litt på nippelen? Jeg får ikke det, jeg har ikke hørt om noen av mine venner som får det, men jeg vet alt for godt hva som skjer når damen for det.

Men, om de vil svømme toppløs, så skal de vitterlig få lov til det, for min del gjør det pent lite: Det er ingen svømmebaseng i nærheten uansett.

Lenke til kommentar

Å herregud så generaliserende.

Kvinnebryst er mye mer seksuelt knyttet en mannebryst. For faen, våre bryst er da særs sjeldent erogene? Hvor mange menn får boner av at man stryker dem litt på nippelen? Jeg får ikke det, jeg har ikke hørt om noen av mine venner som får det

Fordi du ikke får så er det ingen andre så får det heller? Eg kan fint få ereksjon ved at noen tar på brystvortene mine, det kommer bare ofte ann på hvem som tar på de og hvordan det blir gjort. Tipper ikke du har prøvd å ta på en av kameratenes dine brystvorter på en erotisk måte for å se hva som skjer? Ikke, nei vel. Hvordan kan du da konstantere at de ikke kan få boner av at andre gjør det?

men jeg vet alt for godt hva som skjer når damen for det.

Så du har så mye erfaring med damer til at du kan si at alle damer liker å bli tatt på brystvortene? Det må eg si. Eg må bare påpeke at eg har vært borti damer som ikke har likt det. Men som nevnt, det kan ha mye med både meg og settingen. Men eg generaliserer ikke alle brystvorter av den grunn.

Lenke til kommentar
Er det mulig å avseksualisere pupper?

Hvorfor?

Hvorfor ikke?

Du kan ikke avseksualisere pupper da det er en del av vår måte å velge ut de beste personen å få avkom med. Jo større bryster, jo større melkeproduksjon og dermed større sansynlighet for at kvinnen klarer å fø avkommet. Dette er ting som sitter dypt inne i vår dyriske bevisthet. Ett mannebryst har ikke samme funksjon og vil dermed ikke være knyttet til like store seksuelle forestillinger.

Hvis man skal tillate at kvinner skal gå toppløse må de også forstå at folk stirrer og at fjorten år gamle gutter går rundt med telt i badeshortsen. Det vil også være opp til de som driver badeanlegget å bestemme dette, det blir det samme som med utesteder som har dress code.

Lenke til kommentar
Hvis man skal tillate at kvinner skal gå toppløse må de også forstå at folk stirrer og at fjorten år gamle gutter går rundt med telt i badeshortsen. Det vil også være opp til de som driver badeanlegget å bestemme dette, det blir det samme som med utesteder som har dress code.

Så sant, så sant. Men jeg har mine mistanker til at de samme som står bak dette kravet om å få dingle fritt med puppene nok ville sendt meg et riktig morderisk blikk dersom de hadde støtt på meg i 14-årig utgave, med tilhørende "telt" i badebuksa. De hadde vel gjerne tilkalt badevakten og latt meg stå skolerett for min ufrivillige og høyst pinlige forhøyning der nede.

Hvorfor er det så vanskelig for enkelte kvinnfolk å forstå at sex har kommet for å bli? Det dreier seg ikke om vond vilje for oss gutta, vi blir bare rett og slett naturlig tent av pupper! Og sterkest er det når man er ung og uerfaren, jeg husker med gru (og glede) hvordan det var å gå på strand i Spania for første gang, som nettopp 14-åring. Da var det bare ryggen som ble brun! :p

Så i ren solidaritet med alle gutter i puberteten vil jeg gå i mot dette forslaget om pupper i bassenget/badeland.

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot at kvinner bader toppløs i svømmehallen. Det er jo en grunn til at forbud mot å bade toppløs i svømmehallen. Kåte unge og eldre menn har jo tendens til å stirre intenst på kvinnens bryster. Ikke nok med det, det å vise seg frem nesten nakent fremkaller voldtekt etter min mening.

Lenke til kommentar
Jeg har ingenting imot at kvinner bader toppløs i svømmehallen. Det er jo en grunn til at forbud mot å bade toppløs i svømmehallen. Kåte unge og eldre menn har jo tendens til å stirre intenst på kvinnens bryster.

Da burde det være opp til kvinnen å bestemme om det sjenerer henne eller ikke.

Ikke nok med det, det å vise seg frem nesten nakent fremkaller voldtekt etter min mening.

Denne uttalelsen er noe av det mest bisarre jeg har lest. Kan du forklare hva du mener?

Lenke til kommentar
Ikke nok med det, det å vise seg frem nesten nakent fremkaller voldtekt etter min mening.

Denne uttalelsen er noe av det mest bisarre jeg har lest. Kan du forklare hva du mener?

Hvordan klarer du å ikke forstå det mest åpenbare? Er det bare for å gjøre seg vanskelig?

Lenke til kommentar

Hvordan klarer du å ikke forstå det mest åpenbare? Er det bare for å gjøre seg vanskelig?

Nei, egentlig ikke. På hvilken måte er det å vise seg fram naken å "framkalle" en voldtekt?

Lenke til kommentar
Kanskje man kan gjøre som Japanske badehus har gjort i en årrekke og reservere svømmehallen for ett kjønn en dag eller to i uken, så kan de interesserte utfolde seg som de vil uten at ledelsen kan frykte noe særlig grad av uheldige episoder.

Så de er 100% heterofile I Japan?

Nei, det er vi ikke her heller, likevel har vi felles garderobe for folk av samme kjønn. Hva er poenget ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...