robertaas Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sikkert, men det er ikke mye naturlig for småkåte tenåringsgutter og gamle griser som flokker seg til badene for å stirre.. Det er jo å håpe at det blir mere naturlig for dem også etterhvert. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Olsen, jeg tror ikke du får lov å melde deg inn i Ottar eller Bara Brøst, så du kan like godt la være å forsvare dem hele tiden. It's a girls-only-club. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Aksjonene sprer seg til Danmark: http://www1.nrk.no/nett-tv/nyheter/spill/verdi/30502 Svømmer bare frem og tilbake og ville ikke lagt merke til denslags når jeg er i basseng. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvorfor ønsker svenskene å svømme rundt med hengepuppene som dregger da? Har de ikke hørt om aerodynamikk? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg støtter kvinners rett til å gå i bar overkropp om de skulle føle for det, men jeg fatter og begriper ikke begrunnelsen deres for hvorfor de har denne aksjonen. Hva er det som er så farlig med at menn ser på pupper som noe seksuelt? Uten å være kvinne selv har jeg fått inntrykket av at det er en relativt god andel av dem selv som setter pris på en veltrent mage på en mann? Personlig tror jeg at mange av disse "bara bröst"-medlemmene lider av mindreverdighetskomplekser angående hva naturen har tildelt dem, og nå prøver å avseksualisere kroppen for å ikke føle seg mindre verdt enn de mer veldreide medsøstrene sine. Hvis disse heller ikke får bekreftelse gjennom menns blikk gjevnes på en måte forskjellene ut litt. Men menneskene er biologisk programmert til å bedømme andre menneskers genetiske kvalitet gjennom både utseende og oppførsel, så jeg tviler på at det faktum at pupper blir et vanligere syn fører til at menn plutselig legger hele den evolusjonsmessige arven på hylla. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syntes det er helt greit, så lenge det ikke blir noe krav at alle jenter må det Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dersom de lykkes i å "avseksualisere puppene", betyr det at det blir greit å "kjenne litt" uten at det får noen konsekvenser? Jeg mener, det er jo greit å ta en jente på skulderen eller armen, så hvis puppen blir avseksualisert så er det vel også greit at jeg hviler hånda mi der mens vi tar en prat? Kan bli en del bonere da. Jeg lurer på hvordan det hadde gått med meg alderen 12-18 dersom dette hadde vært innført da jeg var ung. Konstant telt i badebuksa hver svømmetime. Dritflaut. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Først var vi bare nakne, så ble vi intelligente og fant opp klær, og nå tenker vi bare på sex... Litt pussig egentlig at vi på alle områder beveger oss fremover mens vi på ett område bare søker bakover... Hva som er estetisk er vel subjektivt og har mye med alder å gjøre i forhold hengepupper og/eller faste boller, enten herremannen er 14 eller 60 eller bare litt forvirret midt i mellom. Selv synes jeg kvinnebryster er nydelige å se på, men så har jeg også kommet litt lenger enn de som fremdeles ser på en pupp som mat og kanskje derfor har motforestillinger i forhold til mammas gode gamle frokost Seksuelt blir det først når mennesket bak brystene betyr noe mer enn bare pupper. Nakne kropper er helt naturlig, enten de ligner på pappa eller mamma eller det småkåte avkommet som runker villt på et bilde av Britney Spears (Som forøvrig kanskje var et dårlig eksempel ) Endret 12. januar 2008 av trn100 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Selg de offentlige badene til private eiere, så kan de bestemme selv hvem som skal bade der og hvordan de skal kle seg, eller ikke kle seg. Det er jo litt slik det funker på SATS og Elixia og andre treningssentre. Der er det ikke lov å bruke singlet e.l, og det funker greit det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 For ikke å snakke om fjortiser som svømmer rundt med ståpikk og svømmebriller. :!: Å avseksualisere kvinnekroppen er kanskje ikke så enkelt når man tenker på visse individers hormoner, men Ottar o.l. feministiske grupperinger får bare fortsette med hva nå enn de gjør. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hensikten er ikke å avseksualisere pupper i den forstand at du ikke synes pupper er flotte eller opphissende, men at de i det offentlige rom skal bli betraktet som like naturlig som et mannebryst. Damer synes mannebryst er flotte og opphissende uten at menn må dekke til brystet sitt av den grunn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Jeg tror du har en Ottar-kvinne inni deg, Olsen Let her out! Face it! Du er mann! Menn liker å se på pupper! Sånn ER DET. Du prøver bare å gjemme deg bak politisk korrekthet. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Kanskje man kan gjøre som Japanske badehus har gjort i en årrekke og reservere svømmehallen for ett kjønn en dag eller to i uken, så kan de interesserte utfolde seg som de vil uten at ledelsen kan frykte noe særlig grad av uheldige episoder. Endret 12. januar 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men herre min hatt da Selvsagt liker jeg pupper. Og romper, og mager og skuldre. Målet til disse barbrystede er ikke at jeg og du ikke skal like pupper mer, men at vi skal akseptere at kvinner går i bar overkropp slik menn går i bar overkropp uten at det er noe seksuelt i det. Om jeg har forstått dem riktig da. Som mange andre "ekstremister" så har de et internt språk som ikke alltid er like lett å forstå for uinvidde. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan de ikke akseptere at verden ikke er rettferdig på alle punkter? På samme måte som menn må godta at de ikke har samme rettigheter som kvinner i andre saker (tenker på abort). Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan de ikke akseptere at verden ikke er rettferdig på alle punkter?På samme måte som menn må godta at de ikke har samme rettigheter som kvinner i andre saker (tenker på abort). Å godta at noe er diskriminerende kan bare forsvares hvis det er noe man ikke kan gjøre noe med, altså noe som er biologisk forutbestemt eller på andre måter ute av våre hender. Når det gjelder holdninger og normer som er urettferdige og undertrykkende kan de i aller høyeste grad forandres, og da burde man også prøve å jobbe for det. Hvis folk alltid hadde godtatt at ting er som de er hadde vi ikke hatt demokrati, ytringsfrihet eller mange andre ting dagens mennesker tar for gitt. Å nøye seg med at ting er som de er vil kun stoppe opp utviklingen og sørge for at vi lever vil i et middelmådig samfunn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ottar mener sikkert det er diskriminerende at menn ikke har mensen også. Don't bother. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er vel bare å tillate dem dette, tviler uansett på at det er så mange som kommer til å gjør det Lenke til kommentar
elyseo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er fullt tillatt å vise pupp - det er selve brystvorten som ikke tillates vises her hjemme....så et lite plaster på "tuppen" holder.. Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvis menn skal gå i bar overkropp, ser jeg inget problem med at kvinner får gjøre det offentlig heller. Jeg har i alle fall absolutt ingenting imot det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå