herzeleid Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Greitm nen alle untatt en ser it som takras også da. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg ser 6 teppetyggende panserlesber. Det går nesten for det samme. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 La nå folk gå nakne for alt jeg bryr meg, såfremt de som eier badeannlegget ønsker det. Og nei, jeg kommer ikke til å se på det motsatte kjønn mindre seksuelt. Hvorfor i all verden skulle jeg det? Jeg elsker min samboer dypt og inderlig, men hun ville nok blitt noe fornærmet om jeg fant henne "avseksualisert". Opplever også at folk flest (både kvinner og menn) streber etter å bli sett på som mer seksuell, ikke mindre. Det har vel noen biologiske grunner. Hva vet jeg? Om folk ønsker å se folk inn i øynene eller se på brystene bør får være opp til hver og en å avgjøre. Det går på individets preferanser. Forhåpentligvis vil vi ha mangfold i samfunnet også i fremtiden og ikke streber etter å gjøre alle til øyetittende roboter. Folk er nå forskjellig. Men ville aldri tro at pupper var noe som skulle få symbolsk verdi i den diskusjonen Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 GODT poeng! man vil vel bli lagt merke til vil man ikkje? i gjengen på forje side ser eg 2 kvinner og 4 menn btw? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg elsker min samboer dypt og inderlig, men hun ville nok blitt noe fornærmet om jeg fant henne "avseksualisert". Opplever også at folk flest (både kvinner og menn) streber etter å bli sett på som mer seksuell, ikke mindre. Det har vel noen biologiske grunner. Hva vet jeg? Det er da heller ikke hensikten at du skal se på samboeren din eller noen andre som avseksualisert! Poenget er at disse damene ønsker å avseksualisere kvinnekroppen i visse situasjoner, som når de bader eller ammer. At folk ønsker å bli sett på som seksuelle subjekter når de er på byen eller sammen med kjæresten er en ting, en annen ting er å alltid være seksuelle objekter, det tror jeg de færreste ønsker. Poenget er vel at en damepupp skal bli like "avseksualisert" som et mannebryst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Får vel en del nye besøkende i bassengene da. Den store gruppen som kalles for "gamle griser". For ikke å snakke om fjortiser som svømmer rundt med ståpikk og svømmebriller. Endret 10. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hørtes ikke dumt ut dette? Neste de vil gjøre er vel å forby menn i alle disse bassengene også fordi vi ser på puppene deres. DET ER DA FOR FAEN IKKE VÅR SKYLD AT DERE SLENGER DE FORAN OSS! OG DET ER IKEK VI SOM SER PÅ DEM; DET ER DE SOM SER PÅ OSS! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor pupper skal være så mye mer oppsiktsvekkende i en svømmehall enn på en strand. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er jo fortsatt frivillig for damene om de VIL gjøre dette da. Hadde jeg vært jente ville jeg aldri hatt puppene i friluft sånn at gjengen med 16-åringer som sitter i ene enden skulle kunne gi karakterer på puppene mine og sammenligne med "hu fine som kom isted". Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er jo fortsatt frivillig for damene om de VIL gjøre dette da. Hadde jeg vært jente ville jeg aldri hatt puppene i friluft sånn at gjengen med 16-åringer som sitter i ene enden skulle kunne gi karakterer på puppene mine og sammenligne med "hu fine som kom isted". hva om du er hun fine? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Halve moroa er jo fantasien Det vil uansett bli mer og mer akseptabelt nedover åra etter det innføres og etter flere år så vil alle aldre gå toppløse som den naturligste ting i verden Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan bli en del bonere da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er da heller ikke hensikten at du skal se på samboeren din eller noen andre som avseksualisert! Poenget er at disse damene ønsker å avseksualisere kvinnekroppen i visse situasjoner, som når de bader eller ammer. At folk ønsker å bli sett på som seksuelle subjekter når de er på byen eller sammen med kjæresten er en ting, en annen ting er å alltid være seksuelle objekter, det tror jeg de færreste ønsker. Poenget er vel at en damepupp skal bli like "avseksualisert" som et mannebryst. En målsetting som, unnskyld meg, er noe av det dummeste jeg har hørt på denne siden av månen i vårt nye årtusen. Det er å ignorere at man snakker om mennesker, ikke maskiner. Det er menneskelig å finne andre attraktiv og den følelsen kan finne sted i alle sammenhenger. Fra bassenget til en tur på fjellet. Dette syntes jeg strengt talt er en realitetssjekk denne gruppen bør ta inn over seg. Hvis de alvorlig talt tror at folk vil kikke mindre på bryster ved at de hiver av seg bikinitoppen, så har man misforstått vesentlig. Selv vi menn opplever å få langt flere blikk på stranden og samtalene kvinner innleder ville aldri funnet sted om man var påkledd. Man trenger ikke gå lenger enn til nærmeste avis for å lese om unge jenter som går på stranden eller i bassenget og begrunner det blant annet med at det er mange flotte menn å se på. Det samme går selvfølgelig andre veien. Mannen blir langt mer seksualisert i bar overkropp (og jeg ser absolutt ikke noe problem med det), mon tro om det er et poeng som har gått denne gruppen hus forbi Denne saken er særdeles vanskelig å ta alvorlig med den motivasjonen gruppen legger til grunn. Det er heller ikke rart, fordi denne saken fortjener ikke å bli tatt alvorlig i min bok. Makan til tull å aksjonere for. Jeg støtter at kvinner skal kunne kle seg toppløs, som nevnt tidligere, men det er av helt andre grunner enn de virkelighetsfjerne og absurde de fremmer. Og det er ikke ment å fornærme noen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er nok bare noen radikale kvinnesaksdamer som har lite å gjøre for tiden Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En målsetting som, unnskyld meg, er noe av det dummeste jeg har hørt på denne siden av månen i vårt nye årtusen. Det er å ignorere at man snakker om mennesker, ikke maskiner. Det er menneskelig å finne andre attraktiv og den følelsen kan finne sted i alle sammenhenger. Fra bassenget til en tur på fjellet. Dette syntes jeg strengt talt er en realitetssjekk denne gruppen bør ta inn over seg. Hensikten er da heller ikke å gjøre mennesker til maskiner. Hvis de alvorlig talt tror at folk vil kikke mindre på bryster ved at de hiver av seg bikinitoppen, så har man misforstått vesentlig. Selv vi menn opplever å få langt flere blikk på stranden og samtalene kvinner innleder ville aldri funnet sted om man var påkledd. Man trenger ikke gå lenger enn til nærmeste avis for å lese om unge jenter som går på stranden eller i bassenget og begrunner det blant annet med at det er mange flotte menn å se på. Det samme går selvfølgelig andre veien. Mannen blir langt mer seksualisert i bar overkropp (og jeg ser absolutt ikke noe problem med det), mon tro om det er et poeng som har gått denne gruppen hus forbi Men menn kan uten problem gå i bar overkropp, det kan ikke kvinner fordi brystene deres er så seksualisert. Det er dette Bara Bröst ønsker å forandre på. At kvinner skal ha samme rett til å gå uten overdel som menn har. Denne saken er særdeles vanskelig å ta alvorlig med den motivasjonen gruppen legger til grunn. Det er heller ikke rart, fordi denne saken fortjener ikke å bli tatt alvorlig i min bok. Makan til tull å aksjonere for. Jeg støtter at kvinner skal kunne kle seg toppløs, som nevnt tidligere, men det er av helt andre grunner enn de virkelighetsfjerne og absurde de fremmer. Og det er ikke ment å fornærme noen. Bara Bröst skriver: "Vi är inte ute efter att avsexualisera kvinnan eller mannens kropp i sexuella situationer, men däremot i osexuella sådana. Till exempel på ett badhus. Det finns många som tycker att även en mans bröst kan vara väldigt upphetsande. Trots detta behandlas inte mannens kropp som ett sexobjekt på ett badhus, eftersom denna situation inte är sexuell. Däremot behandlas kvinnans kropp som ett sexobjekt i samma situation, vilket leder till att hon måste täcka sina bröst. Detta anser vi är diskriminering." http://barabrost.blogg.se/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Helt i orden for meg, men vil de som krever dette akseptere at halve det mannlige klientellet går rundt med bul på badebuksa? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Olsen, jeg tror ikke du får lov å melde deg inn i Ottar eller Bara Brøst, så du kan like godt la være å forsvare dem hele tiden. It's a girls-only-club. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Olsen, jeg tror ikke du får lov å melde deg inn i Ottar eller Bara Brøst, så du kan like godt la være å forsvare dem hele tiden. It's a girls-only-club. er ikke det litt diskriminerende? Lenke til kommentar
Subishi Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Så et innslag med toppløsbading i Danmark. Det hele virket ganske naturlig for meg i alle fall. Endret 11. januar 2008 av Majestixx Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Sikkert, men det er ikke mye naturlig for småkåte tenåringsgutter og gamle griser som flokker seg til badene for å stirre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå