GooDSpeeD Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Heisan Jeg har den siste tiden opplevd rar oppførsel fra maskinen min. Den er stort sett stabil, men iblant henger den seg, den lager da en lang sammenhengende pipelyd som ikke gir seg før jeg slår maskinen av. Når dette skjer så fryses også bildet på skjermen. En annen ting som også har skjedd meg mye den siste tiden er at maskinen slår seg på av seg selv. Jeg vet ikke om det har noen sammenheng med det første problemet, men den slår seg ofte på av seg selv etter at den har hengt seg. Selvom det ikke er noe fast mønster for dette. Jeg kjører windows xp proffesional på maskinen og har endel programvare installert, jeg kan allikevel ikke se ut fra logger eller benchmarks at det skulle være noen spesielle konflikter. Av maskinvare så har jeg et aopen kabinett, enermax strømforsyning, abit AT-7 MAX, 512 ddr ram, xp 2000, 2 x 120 wdc, 1 imb 40 gxp, ATI radeon 9700 pro, creative audigy og et logitech webcamera. Jeg har ikke gjort spesielle endringer med maskinen i det siste så jeg klarer ikke helt å se hva som kan ha gjort at dette problemet har oppstått. Jeg har en alpha pal med papst vifte og prosessor temperaturen ligger jevnt rundt 50 grader, utfra hva jeg kan se mtp strømforsyning så er strømforsyningen til de forskjellige komponentene i maskinen jevn. Er det noen som kan ha noen forslag om hva som kan være feil?? GooDSpeeD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå