Gå til innhold

HP Color LaserJet 2600n

Anbefalte innlegg

Har en HP Color LaserJet 2600n, denne skriveren har nå begynt å feile. Når jeg skriver ut et dokument bestående av f.eks 14 sider, kommer aldri alle sidene ut. Får ut kanskje 8 av totalt 14 sider. På displayet til skriveren står det

"In progress", men det kommer ikke ut noen flere sider. Det stopper helt opp... Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du oppdatert firmware på printeren?

Det kan hjelpe :p

Firmwaren har ikke ditt problem under "fixes", men det kan jo være verdt et forsøk.

Ellers ville jeg prøvd å installere printeren på nytt (via usb) på en annen pc for å utelukke feil på din nåværende maskin.

Hjelper ikke dette, ville jeg ha reklamert på printeren (forutsatt at den er under 5 år gammel), eventuelt hvis du har garanti da.

Jeg har selv denne printeren, men jeg sliter med ghosting på utskriftene :(

Dette er en av "fixene" på firmwaren, men det hjalp ikke hos meg.

Har du hatt noe av dette problemet?

Lenke til kommentar
Har du oppdatert firmware på printeren?

Det kan hjelpe :p

Firmwaren har ikke ditt problem under "fixes", men det kan jo være verdt et forsøk.

Ellers ville jeg prøvd å installere printeren på nytt (via usb) på en annen pc for å utelukke feil på din nåværende maskin.

Hjelper ikke dette, ville jeg ha reklamert på printeren (forutsatt at den er under 5 år gammel), eventuelt hvis du har garanti da.

Jeg har selv denne printeren, men jeg sliter med ghosting på utskriftene :(

Dette er en av "fixene" på firmwaren, men det hjalp ikke hos meg.

Har du hatt noe av dette problemet?

Takk for svar, da skal jeg prøve det. Har ikke opplevd det problemet som du beskriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...