Datsyl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hjelp! Har redigert ferdig en lengre film i Adobe Premiere Pro og ved eksportering av filmen har jeg benyttet Adobe media encoder. Har da videreført filmen i MPG2, men kvaliteten på filmen er så dårlig at jeg ikke har lyst å levere den videre til ivrige skjeler, som venter med store forventninger. Filmene har en god kvalitet før redigering og syns det er litt underlig at kvaliteten skal falle så mye ved redigering. Er det noen som har tips i forhold til format (video settings) ved eksportering for å få det beste resultatet? Jeg (og flere med meg) hadde satt kjempestor pris på litt hjelp!! Lenke til kommentar
hallojs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg bruker Windows Media, WM9 PAL 1024K download, og synes kvaliteten er grei i forhold til størrelsen på filene Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvordan skal de ha sluttproduktet da? Hvis de skal se den på pc - XviD eller H264. Streaming - H264. Lenke til kommentar
Datsyl Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Hvordan skal de ha sluttproduktet da? Hvis de skal se den på pc - XviD eller H264. Streaming - H264. Hei Takk for svar! Sluttproduktet skal være en dvd for avspilling på tv. Har lyktes før ved å bruke Microsoft DV AVI, men problemt med kvalitet virker å melder seg nå det blir litt lengde på filmene. Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvis du skal ha det til DVD kan du bruke Export>Export to DVD, og enten brenne rett til DVD eller først lage ei .iso-fil du brenner ut senere. Anbefaler det siste, da kan du lettere se resultatet ditt før du kaster vekk mange DVD-plater på dårlige renders. Brenn ut et par ISO-filer og åpne dem i VLC for å se om de ser bra ut, hvis de gjør det kan du brenne dem ut på DVD med ImgBurn eller tilsvarende program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå