anders! Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hei! Har et problem med PCen nå. I går kveld når jeg skulle skru den av greide jeg å trykke restart og var utålmodig så holdt powerknappen inne i fem sekunder og PCen skrudde seg av. Når jeg skulle starte opp PCen i stad kom jeg ikke lenger enn til rett før windows ikonet dukker opp og laster windows. Jeg prøvde å sette hdd som 1. boot men ikke noe forskjell. Jeg prøvde også å boote fra XP cden men får trykket: trykk en tast for å starte opp fra CD/DVD. Etter dette blir skjermen svart og det skjer absolutt ingenting. Noen ideer om hva som kan være feil. Skal prøve å bytte hdd litt senere i dag og se om jeg finner ut av noe. AndersdD:D Endret 10. januar 2008 av AndersdD Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Edit: Svarte litt raskt Skulle foreslå reparasjon av OS, men CDen starter jo ikke. Endret 10. januar 2008 av Pellick Lenke til kommentar
anders! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Skrev i første post at jeg ikke får boota fra CD/DVD. Kommer til punktet hvor jeg skal trykke en tast for å boote opp men etter det skjer det ingenting! Andre forslag? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Reset BIOS(med batteriet)for å se om den vil starte fra CD da? Lenke til kommentar
anders! Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Det var HDD som var føkka:P Orka ikke å stresse med feilsøking så satet bare inn en annen HDD og installerte windows på nytt! Hadde formatert i går så var ikke så viktig! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 OK, kjekt å vite Hadde ikke trodd at gåen HDD ville hindre PCen i å boote fra CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå