Ozelot Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Heisann! Etter at det nye designet ble til, har jeg fått en forsiden som ikke ligner grisen! Se bildet. Har slettet cache(mellomlager) og slettet private data, men forsiden ser like ufin ut for det. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Heisann! Etter at det nye designet ble til, har jeg fått en forsiden som ikke ligner grisen! Se bildet. Har slettet cache(mellomlager) og slettet private data, men forsiden ser like ufin ut for det. Du har blokkert litt for mye, regner med du bruker Adblock? Fikk samme resultatet jeg etter en runde med Adblock=) Men husker ikke hvilket element det var jeg hadde blokkert feilaktig da.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Du har blokkert litt for mye, regner med du bruker Adblock?Fikk samme resultatet jeg etter en runde med Adblock=) Men husker ikke hvilket element det var jeg hadde blokkert feilaktig da.. Takk Måtte bare oppdatere spam-filteret litt så ble alt bra igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå