Gå til innhold

Operativsystemproblemer på Bærbare

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg jobber på et verksted i en liten by, og har fått inn noen bærbare datamaskiner som skal formateres og kjøres windows inn på nytt igjen. Det som jeg sliter med er at på Windows XP nøkkelen står det Windows XP Media Center Edition, og den ungerer IKKE tilsammens med en Windows XP Home\Pro plate. Har testet flere varianter, og finner ikke noe "XP Media Center Edition" på nettet heller utenom Engelske versjoner.

Har ringt microsoft og pratet med dem om jeg kunne få tilsendt en slik installasjonsplate men i mot min fortvilelse var dette altså ikke mulig. Må jeg ringe microsoft å få endret nøkkelen (noe som er hiv 'o hoi å gjøre), eller fins der andre måter å enten endre nøkkelen på eller å få den nøkkelen til å fungere oppimot et annet versjon av Windows XP?

Takker på forhånd for all hjelp!

Med vennlig hilsen Rune Pedersen

Endret av robbery
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...