Inc Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er ikke det noe man kan politi anmelde da? Er ikke det noe man kan politi anmelde da? Rolig nå. Man spør før man skyter. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Når firmaet har kontor i London, men er fra "Hungary", så er det vel litt vanskelig? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Men skal jeg da bare bestille sitteplasser i tillegg, og vente å se om jeg får bilettene? Og så ta opp kampen om pengene tilbake når de ikke har kommet? Og om jeg er så heldig at bilettene kommer, kan jeg jo ta med meg et par kamerater til som kan køpe sitteplassene av meg? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har du fått billettene? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 nope ... Hvilken dato gjelder billettene da? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) 28. Januar. Såååå. pengene har denne dagen på å komme tilbake på kontoen min, ellers har de begått brudd på det som står på siden dems. Edit: Ser forresten ut som siden har lagt ned og nå. Så det er vel heller lite jeg kan gjøre. Endret 27. februar 2008 av Megnus Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 De har startet opp igjen under et annet navn: http://www.londonticketexpress.com/ Men du har som nevnt tidligere muligheten til å få refundert pengene ved å kontakte banken. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Har jeg? Selv om pengene er overført? Trodde det bare var mulig med sånnt spesiellt kredittkort. Endret 27. februar 2008 av Megnus Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Som sagt: så lenge du bruker VISA har du beskyttelse mot svindel. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Som sagt: så lenge du bruker VISA har du beskyttelse mot svindel. Dette er nødvendigvis ikke rett, da VISA tar forbehold i hva slags avtale banken har med VISA. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det jeg og trodde. Og dessverre var jeg litt for rask og brukte et kort jeg ikke burde brukt Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ja. For all del, ikke snakk med banken. Det er jo det dummeste du gjør... Du kan jo risikere å få mer informasjon. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 ja. . informasjon er ekkelt =/ Nei, skal ta å snakke med banken jeg Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 hvis du har handla med en sjappe som ikke har NOE possitiv omtale, da er du enten: A. Dum B. usedvanelig modig. dersom du er usikker, er det A. og la det være sagt at det i 95% av tilfellene er A... MEN jeg ville kontaktet forbrukerådet og hørt om de kan sette deg i kontakt med et evt tillsvarende britisk organ. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå