Megnus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg var superivrig til å få tak i biletter til en konsert i London. Det skulle jeg ikke gjort. Kjøpte fra www.londonticketshop.co.uk før jeg undersøkte om andre hadde gode eller dårlige erfaringer med firmaet. Det angrer jeg VELDIG på. Det er bare noe lureri. Siden sier at de har "no refunds". Men hva kan jeg gjøre? Kjøpte 3 stk biletter til en verdi av 2400kr. Vet ikke om dette er feilpostet, i så fall vær så snill og hjelp meg å få det på riktig plass* Hilsen en Meget fortvilet meg Edit: Skrivefeil Endret 10. januar 2008 av Megnus Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Problemet er da at du ikke har fått billetene dine antar jeg? Hva har du gjort for å kontakte dem? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan betalte du ? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kjøpe for 2 dager siden, så de kunne jo ikke kommet enda uansett. Men problemet er at jeg har lest hva andre har av erfaringer for butikken. Og det er jo ingenting positivt å lese. Kjøpte med mammas Visa kort Endret 10. januar 2008 av Megnus Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) ok, nå opplevde jeg noe spesiellt. Over allt så sier folk at de ikke får svar fra londonticketshop når de sender mail til dem. Alle har bare negative ting å si over allt når du søker på nettet. Jeg sendte også mail, slik som alle andre. Jeg fikk raskt svar!! rart Endret 10. januar 2008 av Megnus Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 VISA har reklamasjonsmulighet ved svindelsituasjoner. Ta kontakt med banken. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) OK. Er det noen tid jeg må gjøre det innen? Jeg fikk jo svar fra londonticketshop at jeg skulle få bilettene tilsendt innen 5 dager. Kan jeg kanskje bare vente å se da? edit: skrivefeil Endret 10. januar 2008 av Megnus Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Du må jo vente så selgeren får en sjanse til å levere først. Hvis produktet ikke er levert innen rimelig tid (ekspedisjon + postgang), må du kontakte selger og etterspørre hvor varen er. Hvis du VET og kan BEVISE at selgeren er en kjent svindler, burde du kontakte banken umiddelbart. Er du forresten sikker på at det er URL'en du brukte? Finnes ikke spor av "www.londonticketservice.co.uk" fra Google, annet enn innlegget ditt. Hadde dette vært en kjent svindler, ville vi fått flere treff på dette søket. Endret 10. januar 2008 av Caze Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Beklager så meget. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å skrive feil opptil flere ganger. (flaut) Adressen er http://www.londonticketshop.co.uk/ .. Men kanskje jeg lar dem få en sjangse da Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Oisann, jeg leste visst feil. Jeg skulle få bilettene senest 5 dager før konserten. Da ble jo tvilen litt større med en gang Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Anyone who has purchased tickets from londonticketshop.co.uk must complain to UK Trading Standards, Hungarian Trading Standards, Consumer Direct, BBC Watchdog, UK European Consumer Centre and any suitable consumer related organisations. The more complaints these organisations get, the more likely they are to investigate. Hungarian Trading Standards have been very helpful since I reported londonticketshop.co.uk to them as have Consumer Direct. This company cannot be allowed to continue trading, but unless people who have suffered as a consequence of buying tickets from them complain to the organisations that have the power to investigate them and close them down, they will continue to cause distress to lots of customers. http://www.blagger.com/db4/company_id/4584...shop.co.uk.html Regner med du har sjekket ut firmaet noe mer ut enn hva jeg har, og om det er gjennomgående dårlig omtale av dem så kontakt banken for å se om de kan stanse transaksjonene. Går ikke det så kontakt noen av organene i quoten over. Da dette er et britisk firma, så er det regulert under britisk lovgivning så norske klageorganer kan ikke gjøre så mye. Dog kan du ta kontakt med f.eks forbrukerrådet/sjekke nettsiden deres og se om de har noen tips. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Alle de andre sier også at de sender mailer på mailer, men får ikke noe svar. Jeg har sendt to mailer i dag og fått raskt svar på begge to! Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Som sagt: VISA har beskyttelse mot svindel. Snakk med banken. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå er det liten vits å rope ulv, ulv. Ha is i magen! Nettsiden gir et positiv inntrykk. At de ikke sender ut billettene før i siste liten er svært vanlig. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 **helle på med bøttevis av is** Lenke til kommentar
Caze Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå er det liten vits å rope ulv, ulv. Ha is i magen! Nettsiden gir et positiv inntrykk. At de ikke sender ut billettene før i siste liten er svært vanlig. Vel, ta et google-søk på "www.londonticketshop.co.uk". Lurer faktisk på om noen har fått billetter derfra noen gang. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har sett at 2-3 stk har fått biletter faktisk. Men aldri sett at noen andre har fått svar fra dem på mail. Men det fikk jeg! haha Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Du vet hva det betyr? du får jo nemlig aldri i pose og sekk Lenke til kommentar
Panter Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vel, ta et google-søk på "www.londonticketshop.co.uk". Lurer faktisk på om noen har fått billetter derfra noen gang. Joda, skal være enig i det, er flere dårlige er erfaringer med de ja. Mente bare at man ikke kan avgjøre om OP er svindlet etter bare noen dager etter kjøpet, det er litt tidlig.. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er ikke det noe man kan politi anmelde da? Er ikke det noe man kan politi anmelde da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå