Gå til innhold

Backup av kontakter på nett?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker Netcoms kontaktsynk. Problemet er bare at nå som min mobil er på reparasjon, lånte jeg en mobil. Når jeg skulle hente ned kontaktlista via kontaktsynk, får jeg ner kun ca halvparten av kontaktene. Dvs 70-80 kontakter som jeg ikke får inn på mobilen.

Så mitt spørsmål er: finnes det en nettside eller nettjeneste der man kan synke kontakter utenom Netcom og Telenor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kontaktsynk fungerer kun på kontakter som er lagret i minnet på mobilen. Det kan jo være at de resterende kontaktene dine er lagret på simkortet, men at mobilen din ikke er innstillt til å vise både telefonkontakter og simkontakter samtidig. Det har jeg vært borti i alle fall.

Jeg har ingen kontakter lagret i simkortet, så da kan ikke det være problemet. Jeg tipper det er et serverproblem hos Netcom...

Når det er sagt, viste det seg at jeg hadde tatt en backup av kontaktene mine til Outlook for en tid tilbake (hadde helt glemt det), så nå har jeg fått synkronisert dette til min lånetelefon. Så da er min kontaktliste så og si komplett igjen.

Tror jeg skal prøve zyb.com som forrige debatant anbefalte. Har hørt om denne tjenesten fra før, men husket ikke navnet da jeg opprettet denne tråden.

Endret av RC
Lenke til kommentar

Nå har jeg registrert meg på zyb.com og prøvd å synkronisere. Dog uten hell :( Jeg mottok og lagret innstillingene, men når jeg synkroniserte fikk jeg feilmelding: "Tilkoblingsfeil!"

Det skal ikke være lett... men jeg har sendt mail til support, så jeg får håpe det løser seg. Dersom det i mellomtiden er noen har som har noen tanker til hva som gikk feil, er jeg åpen for forslag :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...