Mobila Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg har en N73 i dag, men den er ufattelig treig. Vurderer nå flere modeller: Nokia: N95, E65, E51 - SonyEricsson P1 osv. Jeg vil ikke ha N90 fordi den er for stor. Kriteriene mine er at den skal kunne synkes med Outlook på en effektiv måte (primært kalender og kontakter). Det må være mulig å sjekke e-mail fra Outlookserver. Den må ha en god og oversiktlig kalenderfunksjon, den må være rask (både ved menyvalg og ved oppkobling av pc mot nettet). I tillegg (nice to have kategori) hadde det vært bra med et brukbart godt kamera. Der er N73 bra! Jeg ønsker ikke en musikktelefon. Noen anbefalinger....? Takknemlig for svar. Endret 10. januar 2008 av Mobila Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har selv hatt E51 i en ukes tid nå og er veldig godt fornøyd. Synker mot outlook(bruker da bloototh, bare å skru på blåtannen på mobilen og pcen, svare ja på mobilen på et spørsmål og synk starter), henter og sender mail(synker ikke for det). Føler ikke den er treig på noe sett, tar jo litt tid å sjekke mail men det må en jo forvente... Og ellers godt fornøyd med at jeg har fått en såpass bra telefon som ikke er større! Lenke til kommentar
3121 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vil helt klart anbefale deg Nokia E61i. Har en selv og er storfornøyd:) Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg ville nok og vurdert enten E61, eller N95 8gb. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har du vurdert iphone? Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva med en HTC Tytn2 eller S730? Her får du qwerty tastatur på kjøpet, god kalender og god synkronisering til PC. Ellers er Nokia N95 god, men hold deg unna E65 da ekstremt mange blir plaget med denne telefonen. Du kan også være litt ukontroversiell å ta en titt på Motorola Q9. P1i er en god telefon, men dette krever at du er stødig på eller ønsker å sette deg inn i UIQ (men tilvenningen går fort). Jeg ville nok personlig gått for HTC Tytn2 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg ville nok personlig gått for HTC Tytn2 Støttes. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nokia E61i vil jeg valg vist jeg var deg! HTC tytn2 passer nok kanskje bedre til deg ut ifra hva du skriver.. Men er en del pris-forskjell ute og går også! Lenke til kommentar
Mobila Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Har du vurdert iphone? Ja, jeg har vurdert den, men finner lite informasjon om abonnement etc. Jeg ville nok og vurdert enten E61, eller N95 8gb. Hva er forskjell på E61, E65 og E51? Omtrent samme prisklasse og lignende funksjonalitet.... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har du vurdert iphone? Ja, jeg har vurdert den, men finner lite informasjon om abonnement etc. Jeg ville nok og vurdert enten E61, eller N95 8gb. Hva er forskjell på E61, E65 og E51? Omtrent samme prisklasse og lignende funksjonalitet.... Det er ikke så mye som er forskjell på de tre telefonen, alle 3 har symbian s60 så menyene osv er veldig like.. Men det som er anderledes er vell først og fremst utseende.. Også det at Nokia E51 har super3g og 369 mhz prosessor. Mens de to andre har bare vanlig 3g og 220 mhz prosessor! Skjermene er: e61i=2.8" E65=2.2" og E51 har 2" skjerm.. så skal man bruke internett noe så hjelper det jo en god del med litt størrelse på skjermen! Så vidt jeg vet så kan man bare bruke super3g i oslo og kanskje bergen? Alle 3 telefonen har Wifi så er ikke så mye nytte i super3g mener jeg.. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe,iphone blir kjøpt fra usa.Iphone er ikke offisielt i norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå