Melvin Snerken Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, kva syns dåkke? kva kan endrast? osv.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Alt jeg ser er en svak teksturert bakgrunn, en kjedelig logo og en svær, hvit boks med en stygg glow. Gjør en bedre jobb, så blir det mer å gi kritikk på. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) bakgrunnen er SVÆRT lik denne http://www.alexbuga.com/page/resume/ Legg merke til uthevet skrift... (og "This is copyrighted shit" på alexbuga.com) Endret 10. januar 2008 av Stian Jacobsen Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er mange sider med den bakgrunnen der.... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jaja. Er bare til ei skuleoppgåve anyways;) Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Alt jeg ser er en svak teksturert bakgrunn, en kjedelig logo og en svær, hvit boks med en stygg glow. Gjør en bedre jobb, så blir det mer å gi kritikk på. Direkte og brutal.. Er litt enig med den hvite boksen.. Prøv uten å ha den sinnsyke glowen Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Heisann, Jeg liker veldig godt utgangspunktet ditt, men det er nok noen få ting jeg ville endret på. Det vil si, jeg ville ikke brukt denne glow-tingen du har på den hvite boksen der hovedinnholdet kommer. Videre er jeg en stor fan av speiling, men det synes jeg ikke passer særlig godt her. Likevel, vakker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå