konduktans Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg har lagt merke til at det ikke er mulig å markere tekst i artikler i hardware nettverket. Jeg vet ikke om dette er et steg for å minimalisere kopierings-svindel, om det er bare en dum liten tilfeldighet, eller om dere har sittet og overvåket PC-en min, og dermed lagt merke til at jeg liker å markere det jeg leser(geek-vanen min), og da bevisst har fjernet funksjonen for å skape frustrasjon og sinne i mitt lille hode, men ettersom jeg bruker markering for å øke kontrasten, og til å gi meg muligheten til å starte der jeg slapp i programmet jeg var i(som her gjelder når jeg bytter mellom WLM/Firefox/WMP), syns jeg denne nye vendingen er særdeles upassende. Dette adobe-acrobat-reader-version 6-fenomenet gjør at jeg ikke kan markere tekst, noe som gjør meg mer eller mindre psykisk ustabil. Jeg ville derfor sattt pris på om dere gjeninnførte denne funksjonen, så jeg sitter å plage meg sekv med små ikke-fullt-så-barnevennlige strofer mens jeg leser på sidene deres. Hvis dere gjør meg denne lille tjenesten, skal jeg love å nyte hvert eneste ord dere skriver til det fulle! -Emil Endret 10. januar 2008 av conflict Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hei, Såvidt jeg er kjent er det kun et problem med markering av tekst i Internet Explorer. Prøv Firefox eller Opera, det skal fungere fint. Endret 11. januar 2008 av Dahl Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Og da mest sannsynlig som følge av at siden følger w3-standarden, mens IE ikke gjør det. Dette er noe jeg mener hw.no ikke burde gjøre noe med. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Okei, da er det ute av verden. Vi har Firefox på skolen og, så det er jo greit=D Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå