Sprayer Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei. På mitt hovedkort har jeg kun 8 pin atx12v1, er det dermed rett å benytte seg av: CC Power Adaptor For 4-pin ATX12V To EPS 8-pin (SSI-44) for å få strøm til cpu? fra cpu har jeg 2 stk 4 pin til som det henholdshvis cpu1 og cpu2 på... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du trenger ikke noe adapter. De to 4-pins kontaktene dine kan sikkert settes sammen til en 8-pins kontakt? Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Du trenger ikke noe adapter. De to 4-pins kontaktene dine kan sikkert settes sammen til en 8-pins kontakt? Har ikke pc forran meg nå, men om det skal gå må i allefall de stå motsatt av hverandre, for de passer ellers begge kun på høyre side ved vanlig nedsettelse.. altså kan jeg ikke sette ned kontaktene med skriften lik vei for ingen passer på venstre side slik at de kan stå lik vei Endret 10. januar 2008 av Sprayer Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da har du kanskje 2 separate P4 kontakter, det er vel mulig. Hvis du har et vanlig hovedkort med en sokkel så skal du ikke trenge mer enn en P4 plugg, og den passer ned i en EPS kontakt. EPS kontakten har samme funksjon som to separate P4 kontakter. Man trenger begge når man har to sokler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå