Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

- Homofili er synd og bør kureres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen ? Er homofili en synd nå ? Hahahaha :!: Det står jo svart på hvitt i bibelen at "Størst av alt er kjerligheten" ! Uavhengig av om det er kjerlighet mellom mann og kvinne, eller kjerlighet mellom to mennesker av samme kjønn. Man kan si mye rart om homofili men at det er en synd... I think not.

Du har tydligvis ikke lest verken Bibelen eller denne tråden. Anbefaler deg å lese deg litt opp om emnet før du ramler igjennom isen. :)

Riktig. jeg har ikke lest noen av delene men overhørte på et debattprogram på tv i forbindelse med homofilt ekteskap at en prest sa :"Størst av alt er kjerligheten står det i bibelen" eller noe sånt, så regnet med at det var forholdsvis korrekt men kansje du har rett alikevel ? :)

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Hva faen ? Er homofili en synd nå ? Hahahaha :!: Det står jo svart på hvitt i bibelen at "Størst av alt er kjerligheten" ! Uavhengig av om det er kjerlighet mellom mann og kvinne, eller kjerlighet mellom to mennesker av samme kjønn. Man kan si mye rart om homofili men at det er en synd... I think not.

Du har tydligvis ikke lest verken Bibelen eller denne tråden. Anbefaler deg å lese deg litt opp om emnet før du ramler igjennom isen. :)

Riktig. jeg har ikke lest noen av delene men overhørte på et debattprogram på tv i forbindelse med homofilt ekteskap at en prest sa :"Størst av alt er kjerligheten står det i bibelen" eller noe sånt, så regnet med at det var forholdsvis korrekt men kansje du har rett alikevel ? :)

Folk tar det som passer dem best fra bibelen, akkurat da passet det best å si "Størst av alt er kjærligheten" fremfor "En mann skal ikke ligge med en annen mann som man ligger med en kvinne, da skal han dø"

Det finnes utallige ting i bibelen som går i mot oppførselen til dagens kristne mennesker.

Lenke til kommentar
Det er noe å tenke over neste gang du står og dusjer på et offentlig bad, tenk om noen av de andre er homo og ser på deg med et sultent sideblikk tongue.gif

Hmmm kjempe deilig å bli tatt bakfra av en man. :ph34r:

NOT!!!!!.........

Ikke rart du har tolv innlegg dagen med den seriøsiteten der.

Jeg takler ikke folk som er sånn "Jeg har ikke noe problem med homser, så lenge de ikke nærmer seg MEG!" da har dere jo et problem med homser for svarte.

Lenke til kommentar
Der ligger problemet.

Hold deg unna homofile hvis du er hetero.

Så kvinner skal holde seg unna heterofile menn de ikke er tiltrukket av?

Hvor har du dette fra?

De pedofile selv. De har utviklet en fantasi, og etterhvert satt den i live. Akkurat som noen tenner på voldtekt, starter som en fantasi, og blir etterhvert satt i live.

Altså gjetning fra din side. Prøv igjen, du. Kom med noe konkret og ikke bare "jeg har hørt"-tull.

Lenke til kommentar
Homofili = kjønnsdrift retta mot personar av eige kjønn.

Slått på målstreken. ;P

Og feil. homoseksualitet er når du tenner på folk av eget kjønn, homofili er å få følelser for dem. Er mange som er heterofile men biseksuelle osv.

Jøss, då er det ein stor feil her.

Og når eg søkjer på «homoseksualitet» står det at det er synonyma.

Lenke til kommentar

De aller færreste har den samme interessen for menneskets seksualitet som jeg har.

Edit: Men kan nevne at fjerningen av dette likhetstegnet er ganske ny, rett og slett fordi det er ganske nytt å oppdage at folk som kun forelsker seg i et kjønn kan tenne på begge osv.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Edit: Men kan nevne at fjerningen av dette likhetstegnet er ganske ny, rett og slett fordi det er ganske nytt å oppdage at folk som kun forelsker seg i et kjønn kan tenne på begge osv.

Hmm, hørt om bifile før?

Men la nå hver enkelt leve sitt liv som de er født, med samme rettigheter.

Men vi klarer ikke på noen måte komme unna at bibelen og koranen fordømmer homofil praksis, og det i rimelig kraftig ordelag.

Kan ikke forstå at noen er korka nok til å tro på disse eventyrbøkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...