Gå til innhold

Hva er sjansen for at jeg får byttet en evt ødelagt 360, uten kvittering?


Samtron87

Anbefalte innlegg

Nope,HELT feil. Det er IKKE 5 års garanti på NOENTING i Norge....

 

Sier du det??????

Da kjøper enten jeg eller du nye briller.

http://www.mitsubishi.no/garanti

 

Hehe, humret litt selv nå siden jeg har bestilt meg den nye Lancern...., men nok om det man trenger ingen kvittering hvis man får feil med 360. Det eneste du trenger er serienumeret som står bakpå boksen, noter dette og ring MS kundesupport. Når du har fått pakken til å legge boxen i husk og ta ut eventuell harddisk da etter mest sannsynlighet ikke får din 360 tilbake men enten en ny eller en som har blitt reparert. Dette gjør de for det sparer tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På vanlig forbrukerelektronikk er det somn regel 2 års garanti, med untak av xbox da, men så har man 3 års reklamaskonsrett etter dette. Så for oss nordmenn har ikke 3 års garanti på xboxen så mye og si :)

 

Fikk bytta en ødelagt smoothie-maskin på elkøp uten kvittering. Fant meg i datasystemet :)

Lenke til kommentar
Hehe, humret litt selv nå siden jeg har bestilt meg den nye Lancern....,

 

Å du milde Hilde.

Jeg er og snuser litt på ny bil for tiden, og i ren inspirasjon trykket jeg på Mitsubishilinken og trykket modeller, Lancer.

 

Fet bil!

Misunner deg stort, og gratulerer med et stilig valg.

 

On topic.

Da jeg hadde min reklamasjon på Xbox360 ble det aldri spurt om noen kvitering.

Og så lenge MS startet salget 2. desember 05, så vil jo man ikke bli bedt om å bevise at sin Xbox 360 er yngre enn 5 år, fram til 2. desember 2010.

Så kvitering tror jeg ikke behøver være et tema i nesten 3 år til.

 

Det er selvsagt forutsatt at man ringer MS support, og ikke går til en butikk.

Butikken vil jo selvsagt se en kvitering så de vet at produktet er kjøpt hos dem, så de ikke håndterer en annen butikk sin uheldige kunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...