Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei. Har slitt med noe utrolige mareritt i det siste om min største frykt. Fly Har hatt mange forskjellige mareritt om det. de 2 siste var litt skremmende. Satt på et passasjerfly til USA, vi styrtet ned i NY, masse blod og død men jeg lever. Hadde mareritt om at jeg så et fly styrtet i natt, men da så jeg det bare fra avstad. Kan si at jeg har utrolig angst for fly, jeg hater regelrett å fly. Jeg er litt engstelig, pga at vi har bestill reise til Tansania til sommeren. Noen sier til meg at drømmer som jeg har, kan være en forvarsel om noe. Noen som vet noe om dette ? Kan jeg sette meg på flyet i sommer uten å bekymre meg ? Har tenkt å kansje dra til lege å spøre om noe beroligene før vi drar. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 For meg er det beroligene å tenke på rene fakta som at det er 500ganger faligere å kjøre bil vs fly så det man egentlig burde gruet seg til er bilreisen til flyplassen. I 2007 var det ikke en eneste dødsulykke på norsk jord med fly flere hundre med bil. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen sier til meg at drømmer som jeg har, kan være en forvarsel om noe.De lyver deg rett opp i ansiktet, antakeligvis på grunn av egen uvitenhet og overtro. Dette er ikke noe forvarsel, det er en frykt du har. Jo mer du tenker på det, jo mer vil du antakeligvis få mareritt. Beroligende før flyturen kan antakeligvis være smart hvis du ikke er kvitt redselen til da. Hør med legen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå