The Jackal Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Vurderer å kjøpe meg nytt headset, men det er jo en jungel uten like, så lurte på om noen hadde noen tips. Noen ønsker for headsetet: -Skal først og fremst brukes på jobb med laptop (musikk), så de bør være lettdrevet. Blir muligens innkjøp av en mp3 spiller eller lignende etterhvert, så muligens på buss. -Ikke så interessert i at når jeg har dem på meg så ser det ut som jeg skal på reise til månen -Pris ikke så nøye, i utgangspunktet bør det vel være noe å finne mellom 1-2k, men skulle det bli mer så går jeg ikke konkurs av den grunn. -Bør være behagelige å ha på seg over lang tid. -Bør helst ikke være åpne (sitter i åpent kontorlandskap), men akkurat dette punktet passer vel muligens litt dårlig sammen med å se ut som man skal til månen når man har dem på Endret 10. januar 2008 av The Jackal Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Tråden flyttes til Lyd og bilde > Lyd > Hodetelefoner. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Skarpnord Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Hva med Sony MDR-V500DJ disse er ikke for store og passer godt på ørene, koster rundt 800-900,- http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores...ductId=11041076 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå