Gå til innhold

Grei pc til gaming?

Anbefalte innlegg

Er dette oppsettet godt egnet til gaming?

ASUS M2A-VM HDMI hovedkort

AMD Athlon 64 X2 4400 2,3 Ghz prosessor

Corsair XMS2-6400 4x1024mb‏ ram

Gainward GeForce 8800GTS 640mb (skal oppgraderes til 8800gt 512mb når den kommer)

Ace Raw Deal 460W psu

WD 160gb hdd IDÈ

den burde kjøre crysis på high, evt very high, eller?

Endret av shafiq_ahsin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at du greier High på det settupet, Jeg ville ikke valgt AMD, ta heller Q6600 eller E6850(mener jeg den heter) Og kjøp heller nye GTS med 512mb en 640mb, grunnen er at nye GTS har en bedre kjerne og det er bevist at det yter bedre en gamle versjonen.

ellers ville jeg kjøpt en samsung spinpoint 500gig SATA, den er veldig bra og funker fint.

Kanskje valgt en litt bedre PSU også(men det er min mening)

Lenke til kommentar
Tviler på at du greier High på det settupet, Jeg ville ikke valgt AMD, ta heller Q6600 eller E6850(mener jeg den heter) Og kjøp heller nye GTS med 512mb en 640mb, grunnen er at nye GTS har en bedre kjerne og det er bevist at det yter bedre en gamle versjonen.

ellers ville jeg kjøpt en samsung spinpoint 500gig SATA, den er veldig bra og funker fint.

Kanskje valgt en litt bedre PSU også(men det er min mening)

greia er at jeg kjøpte pcen for en stund tilbake, og hadde ikke i tankene at den skulle brukes til gaming. men jeg klarer å nesten kjøre high med det oppsettet jeg har akkurat nå, kjører nå 2gb DDR2667MHz ram og en ATI Radeon HD3850. Skal forhåpentligvis kjøpe den nye 8800gt 512mb straks den er å finne i butikkene

Lenke til kommentar

skjønner, hvertfall og kjøre crysis på high/verry high er ikke noe jeg syns du bør tenke på , kjør det på det du syns går "smooth" ikke bry deg om at alle andre skryter av at de drar det på Ultra high, for de prater bare piss, jeg har en ganske så high end gaming pc, og jeg klarer ikke verry high glatt, det går minimalt.. men er ingen deilig følelse som og spille på high. Og ja et nytt GT 512mb er ingen dårlig innvestering:)

Men jeg tror jeg ville vurdert mer minne, men det er min mening:)

Endret av lunnr
Lenke til kommentar
skjønner, hvertfall og kjøre crysis på high/verry high er ikke noe jeg syns du bør tenke på , kjør det på det du syns går "smooth" ikke bry deg om at alle andre skryter av at de drar det på Ultra high, for de prater bare piss, jeg har en ganske så high end gaming pc, og jeg klarer ikke verry high glatt, det går minimalt.. men er ingen deilig følelse som og spille på high. Og ja et nytt GT 512mb er ingen dårlig innvestering:)

Men jeg tror jeg ville vurdert mer minne, men det er min mening:)

håper du ikke prater om ram'en, for den er på 4gb ;) Jada, skal gå til innkjøp av en sata hdd meget snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...