Gå til innhold

Bond-klassiker til Live?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det krever jo en god nok PC til å kunne dra Half Life 2 bra da.

For det er vell Half Life 2 det krever?

For å være helt ærlig så synes jeg at half life 2 eller source enginen er muligens den som gir mest for øyet i forhold til hvor mye det krever.

Det er jo gøy med en gratis mod, men det blir ikke helt den samme følelsen pluss at det ikke er singelplayer del sannsynligvis.

Lenke til kommentar
Goldeneye source suger, Goldeneye 64 er et av tidenes spill :)

Har du prøvd GoldenEYE Soruce?

En såpass bastant og meningsløs kommentar burde bli litt nøyere begrunnet.

Så da regner jeg med at du har BETA eller Alpha testet GoldenEYE Source eller noe? (det er jo ikke ferdig enda, så du kan jo umulig ha prøvd fullversjonen)

Å si at noe suger uten å overhode ha prøvd det selv er bare idiotisk :nei:

Lenke til kommentar

Hvor stor kommer spillet til å være da? Har ikke lest noen av posten, så beklager viss det har blitt spurt og svart.

Trodde maks grensen på arcade spill var på 64mb, siden den minste minnebrikken var 64mb. Kanskje de har endret det nå siden de har lansert en 256mb brikke, eller så er spillet på ca 64mb.

Lenke til kommentar
You may want to re-inforce your hearts before continuing. According to 1UP, an XBLA version of Rare's classic N64 shooter GoldenEye wasn't a rumour. It was real. It was a faithful port, with the same graphics, sound, etc. It would even have featured multiplayer over XBLA. However, only two months from completion, Microsoft and Nintendo couldn't agree on how they were going to split the proceeds, and the project was shit-canned. Game over. For those looking for a glimmer of hope, 1UP reckon the only way to salvage the project is to complain. Loudly.

http://kotaku.com/344084/xbla-goldeneye-wa...y-done-now-dead

Lenke til kommentar
Jaja, for de som synes dette spillet var gøy, så kan man vel forsåvidt bare emulere det? (personlig syntes jeg det ikke var noe spesielt utover det av det var et konsollspill)

AtW

Vel, det er vel ikke så lett å få split-screen med fire kontrollere da. Men som sagt er jo ikke spillet nytt. Det var veldig bra for den tiden, men jeg tror ikke andre som ikke har spilt spillet før vil ha så veldig mye glede av det.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Jaja, for de som synes dette spillet var gøy, så kan man vel forsåvidt bare emulere det? (personlig syntes jeg det ikke var noe spesielt utover det av det var et konsollspill)

AtW

Vel, det er vel ikke så lett å få split-screen med fire kontrollere da. Men som sagt er jo ikke spillet nytt. Det var veldig bra for den tiden, men jeg tror ikke andre som ikke har spilt spillet før vil ha så veldig mye glede av det.

Det siste er akkurat grunnen til at jeg foreslår emulator, de fleste som vil ha det har sikkert spillet fra før. Jeg har ikke prøvd noen N64-emulator i særlig stor grad, er det slik at de ikke støtter like mange controllere som konsollen? Om emulatoren støtter mange kontrollere ser jeg ikke helt problem, på PC kan man jo koble til 10 joysticker om man så vil (dvs jeg har bare prøvd 5, men regner med at 10 også går).

AtW

Lenke til kommentar

Ja du har vel rett. Men jeg ser på det slik at det ikke er alle som har det. Selv om dette bygger opp en nye konsoll vs pc diskusjon, synes jeg det virker litt mer lettvint på konsoll.

Dette ville i alle fall være et garantert kjøp fra meg siden jeg liker denne typen spill. Og så har vi jo internett nå også da.

Lenke til kommentar
Ja du har vel rett. Men jeg ser på det slik at det ikke er alle som har det. Selv om dette bygger opp en nye konsoll vs pc diskusjon, synes jeg det virker litt mer lettvint på konsoll.

Dette ville i alle fall være et garantert kjøp fra meg siden jeg liker denne typen spill. Og så har vi jo internett nå også da.

Nei, men nå har vel neppe alle 4 stikker på xbox heller.

AtW

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Hva!? James Bond og perfect dark er da Nintendo 64 spill. Så hvorfor gi de ut på xbox og ikke Wii da? Håper for Guds skyld Wii også får dette på Virtual consolle.

Må si jeg blir skuffa vis xboks får de og ikke Wii :(

Grunnen til at det kommer på Xbox 360 er fordi at for noen år siden gjorde nemlig Nintendo verdens største tabbe! Det solgte rare til Microsoft... :S Derfor ;D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...