Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Flott funksjon av F-Secure. Litt morsomt å se hvordan din sikkerhet er. Ser en faktisk det da ? Nå ligger vel den største utfordringen rundt sikkerhet uansett i brukeren(s) kunnskap/oppførsel og det er vel egentlig av mindre betydning hva som er installert av programvare på maskinen. Folk som klikker på "ok" og "Ja" ustanselig har en tendens til å lage kaos uansett hvor mange grønne lys F-Secure klarer å produsere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bare å bruke IE Tab hvis du bruker Firefox! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Ser en faktisk det da ? Nå ligger vel den største utfordringen rundt sikkerhet uansett i brukeren(s) kunnskap/oppførsel og det er vel egentlig av mindre betydning hva som er installert av programvare på maskinen. Folk som klikker på "ok" og "Ja" ustanselig har en tendens til å lage kaos uansett hvor mange grønne lys F-Secure klarer å produsere. Jo, det er sant. Det har jo noe med brukerens vett også. Men så lenge alle lys lyser grønt, så viser jo det at sikkerheten og beskyttelsen av din PC holder - dog sier den ikke noe om brukeren som i nesten alle tilfeller er synderen. Endret 10. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er det viktig å ha antispyware program?, jeg har ikke det, har bare avast free edit og windows firewall på, noen som vet? isåfall hva er det beste antispyware programmet hvis jeg må ha et? Lenke til kommentar
maximus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den sjekken er vel ikke helt til å stole på. "Windows firewall is off" Har Comodo firewall installert. "No spyware program found" Har Spyware Terminator installert Det er vel F-secure sin måte å si at du har gratisprodukter som ikke holder mål. (og sikkert en tekst der det står Kjøp F-secure ditten og datten for å sikre deg) Ja. Huff, får håpe folk undersøker litt og ikke biter på dette tullet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bare å bruke IE Tab hvis du bruker Firefox! Dette var jo litt artig, den ville ikke fungere i IE7.0, aksepterte alt og sånt, men fikk det samme bare opp igjen hele tiden. Mens med FireFox + IETab så virket det Lenke til kommentar
reor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har IE 7 innstallert og etter installering av activX ble sjekken annulert med melding om å starte IE på nytt , noe jeg gjorde, men med samme melding på nytt. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har visst noen programmer som ikke er siste versjon. Betyr det at hvis jeg oppdaterer Flash, Quicktime og Adobe Reader, så er jeg automatisk sikret mot alt? Det virker litt for lettvint å bare sjekke versjonsnummer. Dessuten så ble jeg oppfordret til å oppgradere til XP SP3. Nei takk. Hvis ikke oppdateringene til SP2 holder mål, så får det heller være. Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tjenesten krever (dessverre) Internet Explorer 6.0 eller nyere og installasjon av en ActiveX-kontroller. funka fint med Firefox 3 og IE-tab extension.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå