Gå til innhold

WoWME til 2.3.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan du kopiere alt sammen inn i et innlegg? har prøvd med IE og opera, men kommer forsatt ikke inn på linken.

 

Laster bare opp .rar filen og et dokument med tutorialen i :)

 

EDIT: Av en eller annen grunn så får jeg ikke lastet opp .rar filer. Gi meg 2 sec.

 

Prøv denne linken. Har lastet opp .rar filen til hosten min.

Modeledit_tutorial.rtf

Endret av Shit Bag
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Og btw Ingen i hele verden har noen gang blitt bannet for det;D

Tror det er mange som har blitt bannet av model-editing! Det går jo ann å bygge på verdenen, som å lage en vei til GM Island, eller en homp over gjerdet i AB. Når du da går over den hompen eller ut på den veien kan andre players se det og raportere deg.

Edit: Lurte seg inn en liten "n". Vekk med den :)

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Noen andre som ikke får til å bruke wowme lengre? Kommer sånn "intruder alert" når jeg prøver, og at jeg må fjerne den, siden den bryer tos osvosvosv.

Nå blir jeg lei meg ja, vil bare ikke spille som belf igjen. Belf mage= so fail

 

Jeg får ikke engang startet wow lengre.. Spillet starter opp, men så rett før login screenen så blir skjermen svart og jeg blr returnert til desktopen :dontgetit: Endte opp med å fjerne alt av skins osv, å bare spille normalt..

 

Har WoWME og patch-#.MPQ filene er på riktig sted, + skrevet inn i den tekstfilen som du må skrive de i..

 

Noen som har en fix eller noe? Eller kan det være noe med at warden er blitt "oppgradert" til å snuse på WoWME osv?

Endret av Lyral
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...