Brugle Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg skal Case mode min gammle pc. Eller rettere sagt mit gammle kabinett, men nye pc. Det jeg lurer på er om noen som hvet om noen sinsykt kule bilder som dekker en av sidene på mitt Aopen Big tower kabinett. Dette Skal lakkes på. Skal også få tilgang til en veldig god printer til dette. Noen som har noe sånt i Oslo. Helst Diablo 2. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 nei men det er cs som er saken huf huf...*ler av diablo 2* haha Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 nei men det er cs som er saken huf huf...*ler av diablo 2* haha Og jeg ler av deg og en av de mest usaklige postene jeg har sett noen gang. Til trådstarter, du finner sikkert noe bra på http://www.blizzard.com/diablo2/ Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 å jasså er du litt sånn små frekk også !...liker du ikke cs nå da ! huffhuff Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 å jasså er du litt sånn små frekk også !...liker du ikke cs nå da ! huffhuff Prøv og vær saklig når du poster på dette forum. Viss han skriver at han ønsker bilder av D2, poster ikke du og skriver at CS er bedre. Spesielt om du ikke har svar på det han spør om engang Brugle: hvordan skal du lakke på det bildet ? Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Feil bruk av topic - tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg