virulence Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Link (haha, tvetydig) Veldig interessant film, har aldri tenkt så mye over kronlogien i Zelda-spillene. Nå skal det sies at jeg ikke har pløyd samtlige, men har vært borti en solid del av dem og hatt kjennskap til dem siden Adventure of Link var nytt. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 :!: Morsom video. Er glad i Zelda, men ikke nok til å gruble på tidslinjen. Enten jeg setter på A Link To the Past, eller Ocarina of Time, eller Twilight Princess, eller hva det måtte vær i serien, så betrakter jeg hvert spill som selvstendig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ser egentlig på hvert nye spill som en slags remake (unntaket er vel Majora's Mask som er ganske annerledes). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er en kronologi, og i det jeg oppfattet det, interesserte jeg meg nok til å få med meg de to store kronologiteoriene (som egentlig bare er variasjoner over den samme rekkefølgen). Zeldaspillene er nokså formulaiske, så en slags remake vil det jo alltid føles som. I tidslinjen er det mer en slags syklisk profeti som gjentar seg om att og om att; hver gang ting holder på å gå permanent til helvete, kommer det en grønnkledd kar og ordner opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå