Joe DiMaggio Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Jeg vet at det er som stalker meg.. Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 lilli k. fordi jeg tror faktiskt hvem hun er irl. jeg trenger bare en confirmation. skummelt..:S Hvem er du da? Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg stalker henne allerede, eller kanskje det var hun som stalket meg? husker ikke helt det der. Nå ble jeg i hvert fall veldig nysgjerrig på hvem du er. Ja ble litt nysgjerrig jeg og:P Nei er nok du det lille venn^^ Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 skummelt..:S Hvem er du da? Har forumnavnet noe å gjøre med ditt ekte navn? Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 skummelt..:S Hvem er du da? Har forumnavnet noe å gjøre med ditt ekte navn? Ja? Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Oh shi... Nå kommer dealbreakeren: Bor eller bodde du i Tertnes? Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Nope der har jeg aldrig bodd:P Endret 21. september 2009 av Lilli.K Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Nope der har jeg aldrig bodd:P Ok jeg kjenner nemlig en Lilli K.H. fra Bergen. Det kunne jo vært deg Endret 21. september 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Lilli.K Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hehe ja kunne jo det;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) OM jeg skulle forfulgt noen ville det vært Kibs og KittyCat det er ingen andre jeg kunne tenkt meg å "stalket" :love" Helt og holdent enig med Aalton her edit: nvm, jeg har skrevet at jeg stalker de fra før av Lol, jeg må begynne å lese gjennom korte tråder før jeg poster Endret 24. september 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ville stalka Kuroi-Neko tror jeg Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke funnet noen her inne som er interessante nok til at jeg ville stalka dem. ...Foreløpig... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Stalker meg selv, jeg er i samme tråd som meg selv hver jævla eneste gang... JEEZ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 ingen egentlig, og bra at ingen stalker meg:P Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg ville stalket Montag. Veit ingenting om han, men han ser mer film enn det som sunt er, mye mer. Hva den mannen ikke vet om film, er ikke verdt å vite. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ville stalka Kuroi-Neko tror jeg Jeg vil stalke deg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fargoth. .. Har også sendt mail med en som hevdet han/hun stalkta meg. Jævlig ekkelt egentlig. Personen fortalte h*n sjekka profilen min flere ganger om dagen for å se om jeg hadde postet noe nytt osv. Rimelig ekkelt egentlig. Liiiitt kult da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg ville stalket Montag. Veit ingenting om han, men han ser mer film enn det som sunt er, mye mer. Hva den mannen ikke vet om film, er ikke verdt å vite. Montag er mystisk, hvor bor han og hvem er han? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Tror jeg ville stalka gunz jeg. Stort sett på grunn av at jeg er nysgjerrig på hva slags lugubre ting han driver på med på fritiden Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ville stalka Kuroi-Neko tror jeg Jeg vil stalke deg Aw, søt du er da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå