Hashtægg Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Demille Lol. Ville ikke stalka noen. det er jo bare weird. Men, for å ikke være negatv og "ødelegge" tråden; Hylo og Negotiation. Endret 12. januar 2008 av Demille Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Nei, hold deg unna Oppland du Haha, ikke avslør dine whereabouts nå Aalton. Jeg føler meg ikke lenger trygg når jeg går ut av døren her hjemme, med en tanke på at Fisk1 sitter en plass og fult mulig ser på meg =/ Det er ikke så langt til Raufoss fra lillehammer/gjøvik =( Endret 12. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg kunne svart, men da måtte emnetittelen vært "Hvilken forumbruker stålker du nå?" Neeeeeiiiida. Bare kødda (mest sannsynligvis, jeg har to personligheter og hva den andre gjør vet ikke jeg). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg kunne svart, men da måtte emnetittelen vært "Hvilken forumbruker stålker du nå?" Neeeeeiiiida. Bare kødda (mest sannsynligvis, jeg har to personligheter og hva den andre gjør vet ikke jeg). Du også ... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg kunne svart, men da måtte emnetittelen vært "Hvilken forumbruker stålker du nå?" Neeeeeiiiida. Bare kødda (mest sannsynligvis, jeg har to personligheter og hva den andre gjør vet ikke jeg). Du også ... Oh no, har du også to personligheter? Kanskje DU er min andre personlighet? Twiiiiiliiiiight Zooooone... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg kunne svart, men da måtte emnetittelen vært "Hvilken forumbruker stålker du nå?" Neeeeeiiiida. Bare kødda (mest sannsynligvis, jeg har to personligheter og hva den andre gjør vet ikke jeg). Du også ... Oh no, har du også to personligheter? Kanskje DU er min andre personlighet? Twiiiiiliiiiight Zooooone... Akkurat nå ser jeg at du plukker deg i en allerede utmattet nese ... Hva med å la den stakkaren hvile litt? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 han der kakestykket. han virker som ein skrue Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Latterkongen eller JonasPonas. Virker som to spennende karakterer. Blir med å stalke JonasPonas aka MoonJazz1 xD Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg er glad ingen gidder å stalka meg. Samtidig ville de fått det ganske kjedelig da mitt liv ikke er veldig spennende for tiden. Men men. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Snorre da.. Jeg har da stalket deg i noen år allerede.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mange brukere man kunne stalka. Men Eplefe, Bundy, Lars, fakey og Hyrlen virker spennende. Også Øyvind Dahle da... Kanskje jeg brude bli privatdetektiv? Rabbat for stalking av forumbrukere... Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ville nokk stalka Musaina, synd at han er utestengt til år 2035 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bundy. Alltid lurt på hvor han drar i hverdagen. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jeg ville stalka pencilcase, bare for å se om han er like nutcase i virkeligheten også, ho-ho Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skarstad eller Schnell Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg ville stalka Mr.Olsen. Blir egentlig litt lei meg når jeg leser at ingen vil stalke JFM Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg ville stalket Bytex. Faktisk driver jeg og planlegger ganske heavy stalking av ham as we speak. Eller J@cob. Bare fordi jævelen fortjener det. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nei, hold deg unna Oppland du Jeg er fra Oppland, jeg liker meg fint her jeg. Hvis jeg skulle stalke noen så tror jeg det måtte vært b-real. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå