Sk!ppy Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ville stalka Wheelman, nopros eller Zoro Sama jeg. ( eller random utvalg av jente på dette forumet ). Virker som en interresang gutt ( Nå snakker jeg om Wheelman. IKKE Nopros og Zoro ). Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Gavekort, Pokey (AKA ArilC), bollerbrus(AKA kakemot) og kanskje Sk!ppy. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Enig, dmnfdg! Innbiller meg Jason er kvinne, men sikker er man jo aldri med slike anonyme mennesker på verdsveva. Svært interessant person i alle fall! Jason har bekfreftet flere ganger at hun er kvinne. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 CypheroN hadde vært interresang å stalke. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) CypheroN hadde vært interresang å stalke. Trust me, it is. Neida, gjør det ikke. Endret 30. juni 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg føler meg bestalket. Liker det. Nå skal det ikke legges lokk på at jeg har møtt flere forumbrukere enn de fleste, men jeg ville stalket TWFA og Jarmo. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 CypheroN hadde vært interresang å stalke. Trust me, it is. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Enig, dmnfdg! Innbiller meg Jason er kvinne, men sikker er man jo aldri med slike anonyme mennesker på verdsveva. Svært interessant person i alle fall! Jason har bekfreftet flere ganger at hun er kvinne. Da hadde jeg rett i mine antakelser. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Stalke noen? Nei vet du hva. Hvis jeg finner noen jeg synes er interessante nok så gidder jeg da ikke stalke dem. Da tar jeg heller kontakt Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg ville stalka Zoro Sama.. selv om jeg tror jeg skal møte han ikveld. Og telte med han Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Datasmurf kansje, virker som en interessang person. Og Therawyn såklart, men da måtte jeg dratt helt til Tyskland. Jeg hadde LETT stalka Glimti. Ikke tro at det hadde blitt lett... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg ville stalka Zoro Sama.. selv om jeg tror jeg skal møte han ikveld. Og telte med han Eyh! Jeg vil også telte.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det ble ikke noe telttur Jonas, Mamma sa noe om at hun ikke stolte på han Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 HAHAHAHAHAHA! :!: Knut er da så søt og nusselig. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg ville stalket hun som alltid legger ut brystene sine på forumet. Husker ikke navnet Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg ville stalket hun som alltid legger ut brystene sine på forumet. Husker ikke navnet woot? bevis 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Tuttebsr? Stalke noen? Nei vet du hva. Hvis jeg finner noen jeg synes er interessante nok så gidder jeg da ikke stalke dem. Da tar jeg heller kontakt Det ække like gøy. Endret 25. juli 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå