Gå til innhold

Hvilken forumbruker ville du "stalka"?

Stinkey

Anbefalte innlegg

Nattens lange timer har gitt meg et interessant spørsmål som jeg tenkte jeg skulle dele med resten av forumet.

Av alle brukerne på diskusjon.no, hvem ville du forfulgt en dag for å få vite mer om personen?

Mitt valg hadde vært ilpostino. Han virker som en person som har opplevd og opplever livet as we speak. Kanskje hadde det vært en ide å forfølge han mer enn en dag? Men uansett en person som fort kan finne på noe spennende (tror jeg :tease: )

Så. Hvem bruker ville du forfulgt? Om personen vet om h*n blir forfulgt eller ikke kan du velge selv. Men la oss holde dette i teorien så ikke x antall personer må kontakte politi for litt for "nærgående" fremmede ;)

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Jeg ser for meg at det ikke hadde vært så veldig vanskelig å følge etter Jarmo.... :tease:

Tror du virkelig det er lett å stalke Jarmo altså? :wee:

Har du ikke lest Jarmo-facts? Hehehe...

Tror jeg ville stalka en jentebruker. :!:

Vel, i factstråden er det et skjermbilde av Jarmopusen, som viser at lortfallet er fartruende lavt. ja, så lavt at jeg mistenker slasken for å teipe opp nøttene sine, slik at de ikke skal lage ufyselige bremsespor. Så jeg tipper man lett forfølger Jarmo, selv om man så er sveiseblind, evneveik, og slett ingen racer.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...