Stinkey Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Nattens lange timer har gitt meg et interessant spørsmål som jeg tenkte jeg skulle dele med resten av forumet. Av alle brukerne på diskusjon.no, hvem ville du forfulgt en dag for å få vite mer om personen? Mitt valg hadde vært ilpostino. Han virker som en person som har opplevd og opplever livet as we speak. Kanskje hadde det vært en ide å forfølge han mer enn en dag? Men uansett en person som fort kan finne på noe spennende (tror jeg ) Så. Hvem bruker ville du forfulgt? Om personen vet om h*n blir forfulgt eller ikke kan du velge selv. Men la oss holde dette i teorien så ikke x antall personer må kontakte politi for litt for "nærgående" fremmede Endret 12. januar 2008 av Stinkey Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg ville "forfulgt" Simen1 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg ser for meg at det ikke hadde vært så veldig vanskelig å følge etter Jarmo.... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Latterkongen eller JonasPonas. Virker som to spennende karakterer. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg ser for meg at det ikke hadde vært så veldig vanskelig å følge etter Jarmo.... Tror du virkelig det er lett å stalke Jarmo altså? Har du ikke lest Jarmo-facts? Hehehe... Tror jeg ville stalka en jentebruker. :!: Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kexxy, for å sjekke om katta fortsatt lever ... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kexxy, for å sjekke om katta fortsatt lever ... Hhaha.. hva mener du med det? XD Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eplefe, har egentlig startet for en stund siden, har lagt en fin plan til jeg skal dra ned dit pga førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg ser for meg at det ikke hadde vært så veldig vanskelig å følge etter Jarmo.... Tror du virkelig det er lett å stalke Jarmo altså? Har du ikke lest Jarmo-facts? Hehehe... Tror jeg ville stalka en jentebruker. :!: Vel, i factstråden er det et skjermbilde av Jarmopusen, som viser at lortfallet er fartruende lavt. ja, så lavt at jeg mistenker slasken for å teipe opp nøttene sine, slik at de ikke skal lage ufyselige bremsespor. Så jeg tipper man lett forfølger Jarmo, selv om man så er sveiseblind, evneveik, og slett ingen racer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vintermåne, uten tvil. Det virker som om han har en skikkelig innholdsrik og spennende hverdag! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kunne ikke tenkt å "stalka" noen. Får da være måte på til å kaste bort tid på undermålere. Det er derimot et par foruminner jeg kunne likt å pult. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) OM jeg skulle forfulgt noen ville det vært Kibs og KittyCat det er ingen andre jeg kunne tenkt meg å "stalket" :love" Endret 10. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 TomwaitsforAlice kanskje, fordi han virker som en spennende musiker. 1 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kunne ikke tenkt å "stalka" noen. Får da være måte på til å kaste bort tid på undermålere. Det er derimot et par foruminner jeg kunne likt å pult. Da ville jeg og et videokamera fulgt etter deg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Let us all stalk Glint! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 bundy. helt klart bundy Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bundy hadde jeg ikke tørt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er han virkelig så skummel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå