Andynator Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Som emnet sier så lurer jeg på om ikke Nokia sine Serie 40 telefoner(edition 5) skal vise kalenderhendelser og slikt i front på skjermnen. Serie 60 gjør jo dette og jeg mener fra en serie 40 jeg en gang hadde at dette var der også.... Om det er så hadde det vært fint om dere fortalte hvordan jeg fikk det opp :-) Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du må slå på aktiv ventemodus for å få dette frem. I tillegg til kalender har du også mulighet til å ha musikkspiller/radio, snarveier, notater og annet snack på fremsiden. S40 har hatt dette siden versjon 3 (3rd edition). Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Du må slå på aktiv ventemodus for å få dette frem. I tillegg til kalender har du også mulighet til å ha musikkspiller/radio, snarveier, notater og annet snack på fremsiden.S40 har hatt dette siden versjon 3 (3rd edition). Har gjort det ser du, men alikevel kommer ingenting frem !! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Fant ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå