FedoraHelper Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det skjer ikke Link var bare med i GameCube versjonen av SC2 i Ps2 versjonen var det Heihatchi som var med Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Andre folk fra andre spill er det som gjør Soul Calibur til Soul Calibur? Pisspreik. Tøffe karakterer, forskjellige karakterer som er utrolig bra balanserte, heftige våpen, varierte spillmoder og dårlig historie er det som gjør Soul Calibur til Soul Calibur. Andre folk fra andre spill er bare et irritasjonsmoment jeg gjerne kan klare meg uten. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vel, det blir litt søkt det her...Mitsurugi og katanaen slår meg ikkje som ein utfordrande motstandar for Yoda og lyssverdet. Kva blir det neste? Gandalf? Supermann? Kay Lenke til kommentar
RevX Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Dette må da være den merkeligste nyheten jeg har hørt på en stund. Synes dette virker rimelig tøft, jeg. Og hva realisme angår, så bryr det meg lite at et sverd og en lyssabel ligger på samme nivå. SC er blant de spillene der jeg virkelig ikke bryr meg om den slags. Da kunne jeg like gjerne klaga over at sverdene ikke kutter folk i to. Men argh, Yoda? Jeg vil ha Darth Maul! Og muligheten til å kjøpe Vader via Live. Endret 11. januar 2008 av RevX Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Om katanaen ikke akkurat er en verdig motstander til et lyssverd, hvordan blir da metall-ringen til Tira eller pisken til Ivy? Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Synes de virker litt rart at Xbox får bare Yoda mens PS3 får bare Vader (åpenbare grunnen Yoda = grønn = xbox 360, Vader = Sort = PS3:P), ville likt det mye bedre om man begynte med Vader på PS3 så unlocka Yoda senere og motsatt vei på 360 Lenke til kommentar
RevX Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men jeg vil virkelig påstå at Darth Maul hadde eid så heftig i dette spillet. Når de først skal velge ut to fra Star Wars-universet, kunne jeg jammen foretrukket han. Muligens Mace Windu også. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men jeg vil virkelig påstå at Darth Maul hadde eid så heftig i dette spillet. Når de først skal velge ut to fra Star Wars-universet, kunne jeg jammen foretrukket han. Muligens Mace Windu også. Enig. Darth Maul er den feteste Star Wars karakteren noen sinne. Var trist at han døde... Men tror nesten jeg blir nødt til å anskaffe meg en 360 eller PS3 bare for dette spillet! Elsket toern til gamle Xboxen^^ Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Man merker jo at Yoda og Vader lixm er made for hver sin konsoll Yoda er grønn, Vader er sort, er lizm det at det skal matche Men jeg føler at Darth Maul passer bedre inn en Vader, hvor mange characters har ikke et sverd? Maul har dobbelt x) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Når det er sagt er jo Yoshimitsu med i Soul Calibur til Dreamcast. Må bare få si ein ting, SC til DC er jo bare heilt utrolig herlig . Spillet har ein slik "egen" deilig feeling over seg når man sloss. Noe heilt annen enn f.eks DOA og Tekken. Dette spillet her elsket eg altså,grafikken var bedre enn forventet også! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 10er på at Vader dukker opp på Live ganske kjapt. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Må bare få si ein ting, SC til DC er jo bare heilt utrolig herlig . Spillet har ein slik "egen" deilig feeling over seg når man sloss. Noe heilt annen enn f.eks DOA og Tekken. Det stemmer. Det jeg elsker med SC er at man bruker diverse våpen, at karakterene er interessante/morsomme, og musikken. Herrejemeni, musikken er direkte vakker. SC til DC er klart best for min del, utrolig imponerende spill for sin tid. Følelsen av å spille oppfølgerne er bare ikke den samme som når man kjører i gang eneren. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Soul Calibur er jo teknisk sett toern da. Enern er Soul Blade til PSX, som også var storartet i sin tid. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har dessverre mistet lysten på alt av slåssespill de seneste årene, så dette tror jeg ikke havner i min spillsamling. Men skal innrømme at det ser ganske bra ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja eg datt av lasset eg også etter å ha spillt altfor mye Tekken 1-3 + Soul Blade på PS1. Men eg fikk DOA4 av ein kamerat, og blei rett og slett lit giret på sjangeren igjen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Likte best slåsse spil på Arcade og spill fra tidlig av 90 tallet. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 *Håpe på remake eller at de inkluderer Soul Blade arcade versjon eller no sånt i SC4* Soul blade cden min er helt scratcha Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Lurer på om jeg ikke skal skaffe meg dette til 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå