Gå til innhold

Konsoll til 7åring, hvilken?


BIG1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart Wii, synes jeg. Her er det mange spill hvor fokuset ligger på enkel og catchy gameplay.

 

ps2 går an, men de eneste fordelene jeg kan komme på er mange, mange spill, hvor en stor del av dem kan finnes i billigkurven. Men, kommer en 7-åring til å spille så mye at hun trenger flere spill enn det Wii har å tilby?

Endret av Tomas SG
Lenke til kommentar
Helt klart Wii, synes jeg. Her er det mange spill hvor fokuset ligger på enkel og catchy gameplay.

 

ps2 går an, men de eneste fordelene jeg kan komme på er mange, mange spill, hvor en stor del av dem kan finnes i billigkurven. Men, kommer en 7-åring til å spille så mye at hun trenger flere spill enn det Wii har å tilby?

 

Wii er absolutt et godt kjøp, og både har og vil få mange meget solide titler i tiden som kommer. Grunnen til jeg nevnte PS2 er prisen på konsoll/spill, pluss en vesentlig tittel kalt SingStar. Men med nærmere ettertanke er hun kanskje LITT ung for det ennå? Har du råd til det, kjøp Wii.

Lenke til kommentar

Tja, vet ikke, spillutvalget i dag på Wii baserer seg mye på multiplayer spill så om det er direkte barnespill kan diskuteres, men at det er en enhet som kan falle i smak for en på den alderen det er klart.

 

Men vil ikke helt utelukke PS2. Den har vært en god del år på markedet og er kanskje gammel, men det er en knallenhet for alle aldersgrupper, spesielt om du får tak i noe gamle PS1 klassikere som The adventure of Lomax, Rayman og Pandemonium.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok for noen som ikke er vant til tradisjonelle håndkontroller vil ha det lettere med wii-moten, kommer da an på spillet også såklart.

 

Husker dere ikke når vi først spilte mario og måtte hele tiden se på kontrolleren for å finne knappene? Og hvordan vi viftet den rundt omkring for å få mario til å hoppe høyere?

Lenke til kommentar
Jeg tror nok for noen som ikke er vant til tradisjonelle håndkontroller vil ha det lettere med wii-moten, kommer da an på spillet også såklart.

 

Husker dere ikke når vi først spilte mario og måtte hele tiden se på kontrolleren for å finne knappene? Og hvordan vi viftet den rundt omkring for å få mario til å hoppe høyere?

 

 

Hehe, såg noen som gjorde det ja.

Lenke til kommentar
Jeg tror nok for noen som ikke er vant til tradisjonelle håndkontroller vil ha det lettere med wii-moten, kommer da an på spillet også såklart.

 

Husker dere ikke når vi først spilte mario og måtte hele tiden se på kontrolleren for å finne knappene? Og hvordan vi viftet den rundt omkring for å få mario til å hoppe høyere?

 

Jeg gjør det enda jeg :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...