Gjest 17.. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Som emnetittelen sier, så har jeg noen jeg holder på med (tror jeg?), men ja, er så usikker på alt! For det første, har vi rota på noen fester, men i ettertid da vi har møttes edru..skjedde det ikke noe (1 gang, var på besøk etter gåtur). Vi snakker en del på msn, men jeg skjønner bare ikke forholdet vårt. Derfor problemet.. Jeg liker denne personen, men er usikker på om følelsene er gjensidige. Det skal sies at jeg ikke ser like bra ut, og dette påvirker meg mye. Jeg er så redd for å bli såra at jeg noen ganger bare har lyst å slette nr, msn, osv..rett og slett slutte å prate med personen..Men har ikke lyst, for liker samtalene våre...og kommer til å savne dem! Jeg bare måtte få dette ut...bør kanskje sette meg å snakke om dette med en venn.. Lenke til kommentar
Gjest Dala Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, jeg tror du vet innerst inne hva du egentlig føler. Og jeg syns du burde være mann nok til å prate med henne om dette. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tar du ikke sjansen vil det jo ikke bli noe så jeg ville tatt sjansen på det. Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Og tar du ikke sjangsen kommer du antakeligvis til å angre på det seinere. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 been there done that. Ville nå ta sjansen jeg. Husker hvor lenge jeg var sinna på meg selv for ikke å ta sjansen Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, jeg tror du vet innerst inne hva du egentlig føler. Og jeg syns du burde være mann nok til å prate med henne om dette. Korleis veit du kva kjønn trådstarter er? Eg greidde ikkje å finne ut av det ved å lese førsteposten. Skulle eg tippa, ville eg ha sagt kvinne. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Som emnetittelen sier, så har jeg noen jeg holder på med (tror jeg?), men ja, er så usikker på alt! For det første, har vi rota på noen fester, men i ettertid da vi har møttes edru..skjedde det ikke noe (1 gang, var på besøk etter gåtur). Vi snakker en del på msn, men jeg skjønner bare ikke forholdet vårt. Derfor problemet.. Jeg liker denne personen, men er usikker på om følelsene er gjensidige. Det skal sies at jeg ikke ser like bra ut, og dette påvirker meg mye. Jeg er så redd for å bli såra at jeg noen ganger bare har lyst å slette nr, msn, osv..rett og slett slutte å prate med personen..Men har ikke lyst, for liker samtalene våre...og kommer til å savne dem! Jeg bare måtte få dette ut...bør kanskje sette meg å snakke om dette med en venn.. Det der sier meg at det ligger ivertfall noe der, men kan hende at den andre personen kanskje ikke har selvtillit nok til å gjøre noe med det i edru tilstand? Hmm.. finn på noe mer sammen hvor dere kan snakke face to face, da vil det nok skje noe etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå